בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים לחדר המקלחת שלכם

ארונות אמבטיה מעוצבים לחדר האמבטיה היא אחת המאתגרות שיש בבית מכמה בחינות. ראשית כל, חשוב לוודא שמדובר בעץ איכותי. ידוע כי עץ לא מלא (סנדוויץ') מוריד ממחיר הארון, אבל לא כל תערובת עצים תהיה בהכרח טובה. אנו נלמד אתכם איזה סנדוויץ' לבחור כך שתוודאו כי הארון אכן מצדיק את קיומו ומספק לכם אורך חיי מדף ארוכים, ללא בלות. נוסף, בתים מעוצבים מכילים בחדרי הרחצה שלהם גם שידות אמבטיה מעוצבות בסמוך לארונות, ובכך יוצרים מענה עיצוב ואחסון לכל פריט ופריט בחדר האמבטיה.

הטמעה נכונה של ארונות אמבטיה מעוצבים

על מנת להטמיע נכוחה ארונות אמבטיה מעוצבים, תצטרכו מספר טיפים הנוגעים בכלליות בנושא  בתים מעוצבים, ולאחר מכן הם ייגזרו לרמת הפרט: חדר האמבטיה. הטיפ הראשון שאנו מספקים היא להשתדל להיצמד לעיצוב הקיים בחדר. אם החדר בגווני העיצוב הכפרי, חום-כתום, מומלץ שגם הארון ישדר על אותו הגל. אם הבית בעיצוב מודרני, אין ארונות אמבטיה מעוצבים מתאימים יותר מהלבנים, או גווני האופווייט השונים. כמובן שהצבע אינו השיקול היחידי: יש לשים לב גם לצורה של הארון, כלומר לכך שהיא לא תהיה עגולה או מלבנית באופן שרירותי, אלא על פי הנעשה בחדר: למשל לחדר עם משקופים עגולים וחלונות עם פרופילים עגולים יתאים ארון אמבטיה עם דלת וידית מעוגלות. נושא נוסף שצריך להקפיד עליו: אחסון בהתאם לצרכי החדר שלכם. כאשר אתם חוסכים, ומחליטים לקנות ארונות אמבטיה מעוצבים מעצי-סנדוויץ', חשוב לבדוק שמדובר בתערובת ששומנה היטב ועובדה בדוד חומרים (באימפרגנציה).

הטמעה נכונה של שידות אמבטיה מעוצבות

שידות אמבטיה מעוצבות נורא דומות לארונות במסלול בחירתן. שידות אמבטיה מעוצבות צריכות להתאים לנוף של חדר האמבטיה, כלומר לגוונים החומים-כתומים הכפריים, או לגוונים הלבנים-מודרניים. כמו כן, חשוב שהשידה תספק בדיוק את כמות המקום המשלימה לזו של הארון. אם הארון היה קטן מדי, השידה צריכה לספק מענה ראוי לתכולה שנותרה ללא מקום בו. בנוסף, על השידה להיות מותאמת מבחינה צורנית לעיצוב הבית: אם הבית ובפרט חדר האמבטיה – מלבניים בדלתות, במשקופים ובחלונות, כך גם שידות אמבטיה מעוצבות צריכות להיראות באותו חדר אמבטיה מושא העיצוב.

אפשר לעזור?