בחירת פינות אוכל מעוצבות בתחכום

על מנת לבחור פינות אוכל מעוצבות בהתאמה מלאה לבית נדרשים כמה כללים שעליכם להפנים לפני שתצאו לדרך. ראשית כל, ישנם סטים של צבעים שמתאימים בין רהיט לרהיט, וישנם סטים שלא מתאימים. זהו גם המצב כאשר מתאימים צורות של רהיטים מסוימים לצורות של משניהם: לא כל שילוב מתאים. על מנת לספק התאמה אופטימלית רצוי לבחור פינות אוכל מעוצבות בלבד, כלומר כאלה שנקנו בחנויות המתמחות בתכנון מלא שלהן. חנות רהיטים כללית המספקת רהיטים בודדים תקשה עליכם מאד לבצע את ההתאמה כמו שצריך.

הסוד בהתאמה אופטימלית של רכיבי פינת האוכל אחד לשני

השולחן והכסאות צריכים להתבסס על תבניות עיצוב זהות. למשל, אם השולחן עשוי עץ, הכסאות צריכים להיות עשויים מעור או מבד בצבע של אותו עץ, או ממש מחומר זה. כמו כן, צריך ליצור דמיון צורני. שולחן עגול יוביל לכך שגם הכסאות שלו בדרך כלל יהיו עם בסיס ומשענת עגולים, אולם כל לקוח חושב אחרת על עיצוב ביתו ולכן כדאי לבחון באמצעות מראה עיניים לפני שפוסקים שזה מתאים.

הסוד בהתאמה אופטימלית של רכיבי פינת האוכל לחלל החדר

עליכם להתבונן בכל מיני רכיבי פרזול, פתיחה ואלמנטים קבועים אחרים כמו דלת המזנון והמדף החיצוני ולגבש קווי מתאר משותפים עבורם: צבע, צורה, גודל וכד'. כך תוכלו להיות עקביים גם בבחירת פינות אוכל מעוצבות. למשל, אם הבחנתם שהבית מעוצב עם דלתות מפותחות (מגולפות) ומשקופים עגולים, לרוב מה שיתאים יהיה שולחן אליפטי/עגול או מלבני עם מעטפת חצי מעגלית. אם הבית אינו מכיל דלתות מגולפות ובנוסף יש רק חלונות מלבניים בולטים (ולעתים עם פרופיל מדורג), מה שיתאים לעיצוב כזה יהיה פינות אוכל מעוצבות בצורת מלבן או ריבוע, עם שולחן בצורה זו וכסאות תואמים.

בחירת תאורה לפינת האוכל

התאורה צריכה להתבסס על תאורת החדר הסמוך. למשל, אם זה סלון יש לבחור כמו שבחרתם תאורה לסלון: רכיבי תאורה לבית בעלי צורה והספק אור דומים. בכך, תוכלו לשמור על חזות עיצוב הבית כקבועה וגם יצירתית, כזו שתספק לכם מראה מנצח בהביטכם על העיצוב. כך, תוכלו להבטיח פינות אוכל מעוצבות, מוארות היטב ובעלות מראה קורן ומשמח מתמיד.

אפשר לעזור?