בתים מעוצבים בהתאמה אישית לדייר ולדיירת

ניסוח עיצוב עבור בתים מעוצבים הנו חשוב ואקוטי. בדרך כלל, קבלן הבית, שאחראי לזיפותו, איטומו והפיכתו לבטוח למגורים יציע לך גם נוסחאות עיצוב המבוססות על מתווה אדריכלי. כאן תוכל למצוא את כל מה שהקבלן או האדריכל שלך סיפרו לך, ואם אתה זקוק להשלמת מידע בעיצוב הבית, אנשינו יוכלו לספק את המידע הנחוץ ביותר עבורך.

כיצד מממשים עיצוב של בית בשעה שהוא בבנייה?

ראשית כל, מתכננים את חלקיו החיצוניים. יש לתכנן עיצוב לקירות ולחומות החיצוניות, וכן לפתחי החלונות והדלתות, לרבות צבעים וצורות של משקופים ופרופילים. במשרד אדריכלים ניתן לבחור בקרב המון דוגמאות, או להציע דוגמה משלכם ולדאוג שהקבלן יישם אותן. בדרך כלל, כאשר זה קורה, יש להיפגש עם האדריכל אשר ישרטט עבורכם מה שאתם מחפשים, תוך אפיון סוגי חומרי הייצור, והקבלן יבנה לכם את מבוקשכם, וכמובן יתקין זאת.

שנית, יש להתמקד בחלק הפנימי של הבית, ושם אין רק עניין של עיצוב אלא גם של נוחות. יש לבחור, למשל, משטח ריצוף בהתאמה למה שאתם מחפשים, וכן צבעים נאותים לקירות הבית. יש לבחור חלונות ודלתות מחומרי הייצור ומהעיצובים המועדפים עליכם, ולעבות את הבית בפתרונות אחסון כמו ארונות ומגירות בהתאמה לכל חדר וחדר.

עיצוב וגיבוש החדרים בבתים מעוצבים

פינת האוכלפינות אוכל מעוצבות מתוכננות על פי מתווה סדור, בו מציעים לכם שולחן, אסופה של כסאות ומזנון. ניתן לבחור את הדגם הרצוי מתוך מכלול של אפשרויות אדריכליות.

הסלון – הסלון הוא בעל קשר גורדי לפינת האוכל. לרוב הוא יימצא לידה, וסט של פינת אוכל וסלון אדריכליים הוא בהחלט מתבקש, ולרוב יוצע לכם כסט משותף. בסלון יש להכניס אלמנטים נוספים גדון פינת ישיבה או מערכת ישיבה לא פינתית, שידת טלוויזיה והתקני תאורה נדרשים.

חדרי המגורים – חדרי המגורים יצריכו פתרונות תאורה לבית, ושילובם נכון עם ריהוט והתקני ישיבה שונים, כולל התקני שינה כמו מיטות וספות נוער. חשוב להתאים נכון את הריהוט לחדרי הילדים ולבחור רק פריטי איכות שהוכחו כטובים ויעילים עבור דיירים אחרים במצבכם. כך, תוכלו לדעת בוודאות שעשיתם את הדבר הנכון ומימשתם בתים מעוצבים שהם לא רק יפים אלא גם נוחים.

אפשר לעזור?