בתים מעוצבים בהתאמה אישית לכל צרכן ייעוץ אדריכלי

כאשר אתם מעוניינים לעצב את ביתכם, טוב תעשו אם תפנו לאדריכל, אבל חכם יותר יהיה לפנות לחנות בה ניתן למצוא את כל הנחוץ לבית שלכם, מחדרי אוכל ועד סלונים, מחדרי שינה ועד חדרי עבודה ומסדרונות, בעיצובים אישיים, המותאמים לכל בית. בחברה כזו, תוכל לצפות במוצרים בזמן אמת, וגם לקבל בו זמנית ייעוץ חי מאדריכל, מעצב פנים וכל סמכות מקצועית אחרת אשר תזדקק לשירותה. כך, בתים מעוצבים יגרמו לך אושר רב, שכן אתה תראה אותם נעשים בזמן הייעוץ, תדע מה יקרה בעתיד בביתך תוך כדי השיחות שתעשה עם אנשי המקצו, ועל סמך בחירתך, תדע בדיוק כיצד ייראה כל חדר ואיך תעוצב כל פינה בבית.

פינות אוכל מעוצבות

אחד החדרים החשובים לדיירים בבית הם פינות האוכל. פינות אוכל מעוצבות הן הכרח לכל דיירת ודייר, בשל כך שאתם נדרשים לבלות שם זמן נכבד, ועל כן, חשוב כי פינות אוכל מעוצבות יהיו חלק מאסופת החדרים בביתכם. על אותו משקל, קיימים חדרי שירות נוספים לרווחת ציבור הדיירים שחשוב מאד לדאוג כי הם ייעשו ללא חת, עם כל העיצובים הנדרשים לכך.

סלונים ביתיים דקורטיביים

אם עסקנו לעיל בפינת האוכל, הרי שהסלון הוא חדר שלו הזכויות הרבות ביותר בבית. סלון ביתי הוא למעשה חדר האורחים שלכם, ואליו תקבלו את כל האורחים שייקלטו לביתכם. לכן, טוב תעשו אם במסגרת כינונם של בתים מעוצבים, תדרגו לעיצוב ועיבוי מלא של הסלון שלכם, החל מהטמעת מערכות תאורה לבית המתאימות לסלון וכלה בריהוט הסלון אשר חייב להיות TOP CLASS ומשכנע עד מאד מבחינה דקורטיבית.

תאורה לבית

תאורה לבית הוא נושא בפני עצמו, עליו דיברנו קלות עת התחלנו לשוחח על עיצוב הסלון. התאורה חשובה בכל מקום בבית, החל מחדר המקלחת ועד המטבח, החל מחדר המגורים ועד הסלון ופינות האוכל. על מנת לגבש פתרונות תאורה לבית כנדרש, מומלץ לבקש ייעוץ אדריכלי וממעצבי פנים, אבל לדאוג שהיועצים יהיו אנשי תאורה, הבקיאים בעיצוב הבית הן באמצעות גופי התאורה לבדם, והאן באמצעות האור כמוצר המעטר בתים מעוצבים, והופך אותם לבתים בעלי מעוף, אשר יוצרים עניין בקרב לא מעט אורחים, דיירים וכל מי שמתעניין בבית.

אפשר לעזור?