בתים מעוצבים – ההמלצות החמות של האדריכלים ומעצבי הפנים

מאז ומתמיד נודעו בתים מעוצבים כמושאי הכמיהה של כל דייר, גם אם הוא גר בבית מושכר שאינו נמצא בבעלותו. עיצוב הבית נעשה בשביל הדייר עצמו ולמענו, כשהוא הולך לישון בבית דקורטיבי ומשפשף את עיניו בבוקר עם אחד. ההבדל בין בית שאינו נמצא בבעלותך לבין בית בבעלותך המלאה הוא שהראשון הוא לרוב פתרון מגורים ארעי, ולכן ישנו סיכוי סביר שההשקעה בעיצוב שלו מעבר לרמה מסוימת תהיה לריק, בעוד שבנכס משלך אתה צריך לעשות את הטוב ביותר בשביל ביתך ללא מעצורים. בנוסף לכך, ישנן פעולות שרק אדם שגר בבית משלו יכול לעשות, כמו למשל לשבור או לבנות קירות חדשים בבית למען פיצול או איחוד חדרים. היות ומאמר זה אינו עוסק בעיצוב בית באמצעות שיפוצים אלא באמצעות רהיטים ורכיבי תאורה, כל אחד יוכל ליישם זאת בביתו.

פינות אוכל מעוצבות הן הסממן של כל בית דקורטיבי באשר הוא

פינת האוכל היא חדר אורחים משני לסלון ובחלק לא קטן מהבתים – חדר אירוח מהמעלה הראשונה משום שבו כל האקשן קורה: מפגשי המנהלים, מפגשי המשפחה, הארוחות הגדולות וכד'. פינות אוכל מעוצבות הן הכרח בכל בית שמכבד את עצמו. אנו ממליצים לבחור אותן בקפידה רבה, ועל בסיס אמות מידה מקצועיות בלבד. טיפ בסיסי שאנו יכולים לספק: קבעו את צורת השולחן על פי תפאורת עיצוב הבית. אם מדובר בחדר עם חלונות עם פרופילים עגולים, דלתות עם משקופים עגולים, שעונים תלויים על הקיר וכד', בחרו בשולחן עגול. אם ההרגשה היא על טהרת הצורות המרובעות, בחרו שולחן מרובע. את מבנה הכיסאות מומלץ להתאים למבנה השולחן.

תאורה לבית – סממן עיצובי ממעלה ראשונה

בעוד אשר תאורה לבית בעבר הסתכמה בהתקנת חוט חשמל עם בית מנורה להברגת נורת ליבון, כיום הדבר רחוק מאד מהמציאות. גופי תאורה מעוצבים חדשות לבקרים, ובבתי ספר מובילים לעיצוב פנים בארץ ובעולם ישנן פרדיגמות שלמות רק על זה. בחנויות התאורה קל יהיה מאד להיסחף ולמצוא מגוון אדיר של פתרונות. אנו ממליצים לבחור בהתאם לעיצוב הבית, לצורת החדר ולצבעים השולטים בו. אם אינכם בטוחים בהחלטתכם, התייעצו עם צוות מעצבי הפנים בחנות, על בסיס מראהו הקיים של החדר אותו אתם מבקשים להאיר.

 

אפשר לעזור?