בתים מעוצבים הם קודם כל בתים מסודרים!

לא משנה כמה תשקיעו בעיצוב הבית שלכם, אם לא תשמרו על הסדר בו בתוך זמן קצר העיצוב בו השקעתם כל כך הרבה יאבד מהקסם שלו. לכן, כאשר אתם מעצבים את הבית שלכם, עליכם לבחור פריטים אשר יתאימו גם כדי לשמור על הארגון של הבית. לדוגמא, עדיף לבחור ארונות אמבטיה מעוצבים גדולים אשר יאחסנו את כל אביזרי האמבט שלכם בצורה מסודרת, או פינות אוכל מעוצבות הכוללות גם אפשרות להרחבה או צמצום של פינת האוכל בכדי לחסוך במקום.

חשוב מאוד לבדוק את כל האפשרויות מראש ולשלב בעיצוב הבית פתרונות יצירתיים אשר יאפשרו לשמור על המראה המסודר של הבית לאורך זמן.

הקפדה על סדר וניקיון

אם אתם רוצים לשמור על המראה המעוצב והמרשים של הבית שלכם התחילו קודם כל עם הקפדה ברורה על הסדר והניקיון. גם אם יש לכם ילדים, אתם יכולים ללמד אותם שלפני השינה מסדרים את כל המשחקים, ואל תלכו לישון אתם לפני שהבית מסודר ונקי. כך תוכלו לקום בכל יום לבית נעים ומסודר, בית נקי אשר העיצוב שלו נראה מרשים במיוחד וכיף מאוד לשהות בו.

ההקפדה על סדר וניקיון, ברגע שהופכים אותה להרגל, היא קלה מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לסגל לעצמכם את ההרגל הזה וכך תוכלו ליהנות מבית מסודר, נקי ונעים בכל רגע שתרצו בכך.

שימוש בפתרונות אחסון חכמים

אחת הבעיות הגדולות אשר גורמות לבתים להראות פחות מסודרים הינה חוסר במקומות אחסון. לכן, כאשר אתם מסתכלים על תמונות השראה של בתים מעוצבים בחנו את פתרונות האחסון הקיימים בבתים הללו, ונסו למצוא כמה שיותר פתרונות אשר יתאימו לבית שלכם.

ברגע שלכל דבר יהיה את מקום האחסון הנכון עבורו תוכלו ליהנות מבית מסודר ונעים יותר ותוכלו לארגן את כל החפצים שלכם במקומם כך שכל אחד מהם ישמש אתכם באופן הטוב ביותר ותוכלו למצוא אותו בקלות רבה ברגע שבו תהיו זקוקים לו.

אפשר לעזור?