בתים מעוצבים משרים עוצמה וסטייל

כשאתם עוברים לגור בבית משלכם, לא פחות חשוב מהעיצוב האדריכלי החיצוני הוא העיצוב הפנימי. האחרון משדר אווירה, וגורם לכם לחוות את החוויה של השהייה בבית בדרך ייחודית ומרגשת. מאד מומלץ לדעת כיצד לבחור את רכיבי העיצוב השונים בחדרי הבית על מנת להסב לעצמכם את כל שתצטרכו בשביל לחיות בו בניחותא ובעדנה רבה.

חדרי אורחים ומתחמי קבלה חיצוניים

הסלון, פינת האוכל, חצר הפטיו, החצר האחורית – כל אלו צריכים להיות מעוצבים ברמה גבוהה ביותר. כך, למשל, בתים מעוצבים המתבססים על פינות אוכל מעוצבות יכללו שולחנות אוכל דקורטיביים, ולצדם כסאות בהתאמה לעיצוב ואפילו מראות מעוצבות לעיטור הקירות. מסביב יהיו מזנונים והתקני אחסון שונים ברוח עיצוב מערכת הישיבה. בסלון, המוטיב דומה מאד, ומתבסס אך הוא על מערכת ישיבה ומערך מזנונים לאחסון טלוויזיה ותכולה כאחת. חצרות לאירוח אורחים מבוססות על ריהוט גן. יש לבחור אותו בהתאם לסוג העיצוב שאתם מבקשים להנחיל בחצר: כפרי, מודרני, וכד'.

חדרי שירות

עיצוב חדרי השירות טומן בחובו את המטבח, המקלחת, חדרי הכביסה, ואם יש חדרי שירותים נפרדים – אז גם אותם. המטרה היא לתכנן היטב את הצנרת הביתית ולספק לחדרים הללו את כל מה שהם צריכים בשביל להיות מעוצבים באופן חסר תקדים: אריחי שיש וקרמיקה מהפנטים, ריצוף בוטיק נוח לדריכה ומעוצב למשעי, והתקני רחצה וכיור מעוצבים ונוחים לשימוש. מאד חשוב לבחור עיצוב ברמה גבוהה לחדרי השירות שלכם. בהתאם אליו, האורחים תופסים את הבית שלכם מבחינה רעיונית, ולכן מאד חשוב להטמיע בו רעיונות שתרצו שהאורחים יתרשמו מהם כאשר הם מבקרים בבתיכם. בשנים האחרונות ניתן למצוא ברזים מעוצבים לחדרי שירות לעיבוי המראה שלהם. מומלץ להתעניין.

חדרי מגורים

בקטגוריה זו נכללים כל החדרים בתוך בתים מעוצבים שלא משמשים לשרות או לאירוח אלא ללינה ומגורים פרטיים. חדרים אלו הם חדרי ילדים, הורים, חדרי שינה וכד'. בהם, מאד חשוב לבחור רהיטים המאפיינים בתים מעוצבים ומשרים אווירה מפנקת ומחשמלת בכל חדר. חשוב לבחור גם עבורם וגם עבור חדרי שירות ואירוח שונים גם רכיבי תאורה לבית המתאימים מבחינה עיצובית לכל חדר. מומלץ לערב גם יועץ תאורה טכני שיסייע לכם לבחור מנורות בעלות עוצמה שמתאימה למרחב אותו אתם מבקשים להאיר.

אפשר לעזור?