בתים מעוצבים על ידי חברה אדריכלית מובילה

בית מעוצב הוא לגמרי בחירה שלכם. עיצוב בית בצורה נדרשת מהווה השקעה לטווח המאד ארוך. ראשית כל, זוהי השקעה בעצמכם: אתם תיהנו להסתכל בכל יום על בית מעוצב ומהודר. שנית, זה בדרך כלל בא בכפיפה אחת עם התקנים נוחים בתאורה, בריהוט ובאחסון. שלישית, במידה ותעמידו בתים מעוצבים למכירה, בחירה נכונה תזניק את ערכם גם ביחס למחיר השוק בשכונה או באזור המגורים שלכם.

אנשים שבחרו בתים מעוצבים התמקדו בנושאים הבאים

ראשית כל, תאורה לבית. בית אינו יכול להיות מעוצב בלי תאורה מתאימה. תאורנים מומחים ימצאו אצלכם כיווני אוויר ויבינו את השפעת השמש עליהם. בהתאם לכך תותאם לבית שלכם תאורה שיכולה לספק את הסחורה. בנוסף, אם כבר הטמעתם רהיטים, חברת התאורה תבצע את השירות גם אז ותעמיד לשירותכם גופי תאורה מעוצבים, וכן פתרונות תאורה לבית המבוססים על LED, טכנולוגיה חשמלית להדלקת המנורות, ללא צורך בחוטי להט. נושא נוסף שמצאנו כי הוא חשוב הנו החדרים הראשיים בבית: פינות אוכל מעוצבות וסלונים מעוצבים הם חלק אינטגרלי מהבית שלכם על מנת שהעיצוב שלו אכן יצלח כפי שתכננתם.

פינות אוכל מעוצבות וסלונים דקורטיביים

בחירת פינות אוכל מעוצבות או סלונים מעוצבים או שניהם גם יחד מבוססת על רהיטים, התקני אחסון ותאורה. על מנת לעשות זאת נכון, חשוב לזהות כיווני אוויר, ולתכנן מראש מה יהיה בכל אחד מהחדרים הללו. אל תתחילו להטמיע ללא תכנון, ואז לחפש השלמות בדקה התשעים. טוב תעשו אם לא תכניסו לבית שום דבר לפני ייעוץ מקצועי ממומחה בנושא בתים מעוצבים בחנויות המתמחות בעיצובם.

תאורה לבית בהתאמה אישית

על מנת להתאים תאורה לבית כמו שצריך חשוב להבין שתחום התאורה השתנה ביחס לעבר. הוא כבר לא מבוסס על חוטי להט אלא על לד: מוצר תאורה בלתי מתכלה המבוסס על חשמל ללא חוט. תאורה זו נמכרת בצהוב/לבן או בצבע על פי בחירת הלקוח. חשוב לבחור נכון את תאורת ה- LED שלכם, לוודא שהיא מספקת אור מספק ביחס לסביבה בה אתם נמצאים, ועוד. במקומות פתוחים, ניתן להשתמש בגופי LED צבעוניים בלילה כתחליף לפרחים.

צרו עמנו קשר למידע נוסף על בתים מעוצבים!

אפשר לעזור?