בתים מעוצבים על פי תכנון ברמה אדריכלית

מי שקנה בית, בין אם בהשקעה מראש ובין אם במשכנתא, ודאי יודע כי עליו לעשות הכל על מנת לשפצו, לעצבו ולהפוך אותו לנכס המעוצב ביותר האפשרי. בתים מעוצבים לא רק משרים שמחה ואושר בקרבכם כדייריהם, אלא מאפשרים לכם להתגאות בנכס לתפארת, בו תוכלו לארח בגאווה רבה את כל מי שתרצו ותחפצו בכך. כאשר הבית מעוצב, ההרגשה היא הכי טובה שיכולה להיות. עיצובו של הבית בנוי ממספר שלבים עיקריים.

עיצוב החלק החיצוני של הבית

חלקו החיצוני של הבית מורכב ממספר אלמנטים כמו קירות, זגוגיות חלון חיצוניות, עיצוב חיצוני של הדלת והמשקוף, ועיצוב מעט רכיבי תאורת חוץ, למשל תאורה לגינה. את הרכיבים הללו רצוי מאד לעצב היטב, לתכנן אותם לעילא ולעילא לפני הבחירה הסופית, וזה אומר שצריך ללוות כל שלב בתכנון אדריכלי, תוך שאדריכל מסייע לכם לגבש את מצווה הקירות, הדלתות וכל רכיב-חוץ אחר. זכרו כי נוסחתו החיצונית של עיצוב הבית מבטאת את האופן בו הוא ייראה, ועל כן היא יוצרת את הרושם הראשוני הנדרש על מנת לחשוב שזהו בית מעוצב. זהו קרש קפיצה ממעלה ראשונה להעלאת ערכו של הבית, על אף שהרכיבים החיצוניים לא כל כך משפיעים על שוויו הנדל"ני כמו אלו הפנימיים כפי שכעת ניווכח.

עיצוב החלק הפנימי של הבית

החלק הפנימי של הבית מסתמך על כל מיני אביזרים ומוצרים קבועים בהתאמה אישית לדייר ולדיירת: גופי תאורה לבית בהתאמה אישית, ארונות אמבטיה מעוצבים, וכן ארונות מטבח, חדרי מגורים וסלונים, כולל מזנונים בהתאמה אישית, זגוגיות זכוכית לחלונות ולמראות, ריצוף הולם, מערכות ישיבה סלוניות, פינת אוכל ועוד מגוון רחב של מוצרי בית בהתאמה אישית. עיצוב נכון של החלק הפנימי של הבית, כזה שגם ייצור מראה יפה וגם ישרה נוחות, יתרום להעלאה רבתי של מחיר הנכס, ובאופן תלול יותר מהעיצוב החיצוני של הבית.

למי מומלץ לפנות בעת שאנו מתעניינים בפרויקט בתים מעוצבים?

בפרויקט כמו בתים מעוצבים חשוב לקחת חברה אדריכלית או חברת מעצבים המספקת רהיטים ופרטי בית ברמה של עיצוב אדריכלי, כולל ייעוץ. רק במקומות כאלו תמצאו גופי תאורה לבית ברמה גבוהה, ארונות אמבטיה מעוצבים, ארונות מטבח דקורטיביים ופריטי אחסון לסלון ולחדרים ברמה גבוהה. כמו כן, תמצאו שם גם רכיבי ריהוט אקסקלוסיביים שמומלץ מאד להכיר.

 

אפשר לעזור?