גופי תאורה לבית מעוצב: כך תבחרו אותם נכון

כל המעוניין בבית מעוצב, יצטרך להשקיע בתאורה הביתית. השקעה בתאורה היא השקעה שתרומה רבה מאד בצדה. אנשים מרבים להעמיס על הסלון שלהם מערכות ישיבה, או על חדרי השינה שלהם שידות וארונות רבות, ולא מבינים מדוע הם בחרו בעבודות מעצבים אך לא מצליחים להביא את הבית להיות בית מעוצב ברמה גבוהה. בדומה לכך שבתחומי האומנות השונים כמו ציור, פיסול ומוזיקה, בהם רק לימוד מדוקדק של החומר יזכה את הפועל בו להישגים טובים, באומנות עיצוב הבית אותו ערך מוסף הוא התאורה הביתית. זה מה שעושה את ההבדל בין בתים מעוצבים לבתים שלכם, וזה מה שיכול לעשות את הבית שלכם למעוצב.

הכל מתחיל בגופי התאורה

גופי תאורה לבית כיום הם לא מה שהם היו פעם. גופי תאורה לבית הם מוצרים מעוצבים על פי קטגוריות. ניתן למצוא גופי תאורה לבתים כפריים ועתיקים כמו נברשות תלויות או פסלים תלויים עם פלטת נורות מרשימה. לחילופין, ניתן למצוא גופי תאורה צמודי-תקרה מרובעים או עגולים. העגולים מבניהם נקראים "ספוטים" על שום המילה SPOT (נקודה). פתרונות תאורה אלו נפוצים מאד בכניסות לסלונים, ביציאות למרפסות ובכל מקום אחר שמהווה את דופן הבית. גם בחדרי רחצה ומקלחות נהוג להשתמש בספוטים מעל לכיורים. חלקם מתפקדים גם כתאורה מרכזית ללא צורך להטמיע גוף תאורה במרכז התקרה.

וכך תבחרו בנורות הנכונות

הנורות כיום הן נורות חכמות שאינן מתבססות על חוט הלהט והחלפת הנורה בכל 30-40 ימים. במקום זאת הן מהוות מעגל חשמלי עצמאי בטכנולוגיית LED, מה שמאפשר ליהנות מאותן נורות למשך שנים רבות מאד. אלמנט נוסף שהתווסף לחיינו כצרכני תאורה לבית: לא כל הנורות חייבות להיות צהובות או לבנות. חלקן מפיצות אור צבעוני. מי שמעוניין לעטר כוננית ספרים או ארון, מזנון או ארון משקאות יוכל לפזר לדים צבעוניים בדפנות של רכיבים אלה. מבחינת התקרה, ברוב המקרים תאורה לבית בצבעים הסטנדרטיים (צהוב ולבן) תהיה זו שתתאים. יש להתייעץ עם תאורן לגבי דגם הנורה המושלם אשר לא יגרום לסנוור יתר או לאור מעומעם מדי מאידך. כך, תוכלו לוודא שפתרונות התאורה המושלמים עבור בתים מעוצבים נמצאים בצל קורתכם.

בתים מעוצבים המתבססים על תאורה לבית – זה אנחנו! פנו אלינו!

אפשר לעזור?