גופי תאורה לבית מקבלן – מה כדאי לבחור?

אם רכשתם בית מקבלן, בוודאי יחד עם הבית קיבלתם מפרט אשר מתאר את כל מה שיהיה בדירה, עד לרמה של גופי תאורה לבית, אם בכלל במפרט אמורים להיות כאלו. היום רוב הקבלנים נותנים גופי תאורה פשוטים ובסיסיים, ולאחר קבלת המפתח הלקוחות בוחרים להחליף אותם על פי הטעם האישי שלהם או התקציב, אך ישנם בנייני מגורים בסטנדרטים הרבה יותר גבוהים של בניה בהם הקבלן מציע גם גופי תאורה לבית מיוחדים, במיוחד תאורה לסלון או באזורים מרכזיים.

במידה ובאמת יש לכם אפשרות לבחור אילו גופי תאורה לבית לקחת, המאמר הבא מיועד במיוחד עבורכם והוא יכול לסייע לכם להחליט.

השוו את המחירים של הקבלן מול מחירים רגילים בחנויות

ישנם מקרים רבים בהם הקבלן דורש מחירים גבוהים יותר על תוספות שונות, לעומת המחירים המקובלים בשוק למוצרים הללו. לכן, אם תדרשו להוסיף כסף בכדי לרכוש גופי תאורה לבית מיוחדים דרך הקבלן, או שהדבר יקצץ לכם מהתקציב על דברים אחרים בבית, כדאי לבצע השוואה מול המחירים של החנויות הרגילות ולבדוק האם זה בכלל משתלם לכם.

לעיתים רבות אתם יכולים לראות כי המחירים בחנות משתלמים יותר, ולכן עדיף לכם לבחור בגוף תאורה בסיסי ופשוט ולאחר קבלת המפתח להחליף אותו לגוף התאורה המתאים לכם.

התאמה נכונה לחלל

בבחירה של גופי תאורה לבית חשוב מאוד להתאים את גופי התאורה לחלל. בעוד שבבית מאוכלס אתם יכולים להתאים את התאורה על פי הריהוט והאזור המואר יותר על פי מה שחשוב לכם, כאשר הבית ריק קשה יותר להתאים את התאורה הנכונה. לכן, אם אתם צריכים להחליט על גופי תאורה לפני הכניסה אל הדירה כדאי להגיע עם מעצבי פנים מומחים או להחליט כבר על הצורה בה תארגנו את החלל, וכך תוכלו לבחור בגופי תאורה שיתאימו לצורה הזו באופן הטוב והנכון ביותר.

אפשר לעזור?