גזיבו לגינה – כל מה שרציתם לדעת על התקן ההצללה המפואר

אחד מהתקני ההצללה הפופולאריים ביותר בשוק הוא גזיבו לגינה. הגזיבו יכול להיות פרגולה שהגג שלה בצורת גזיבו משולש או שזהו התקן מעוגל מלא שנראה כמו גזיבו בפארק. על מנת להתקין בחצרכם התקן זה הכנו לכם מקבץ מידע קצר שיפרט מה הוא יכול לעשות למענכם ומדוע הוא ממש כדאי לכל מי שמעוניין לספק לעצמו הצללה וגם לשמור על איכות עיצוב טובה בחצרו.

צורה ייחודית שלא תמצאו באף התקן הצללה אחר

אם אתם חושבים שהחצר שלכם צריכה התקן ייחודי ונדיר יותר מפרגולת הרפפות או סוכך הבד, ללא ספק גזיבו הוא הפתרון. החצר שלכם מעוצבת מודרני? יש בה ריהוט לבן או קרם? ברור שהתקן זה הוא בדיוק מה שאתם צריכים! יחד עם זאת, גם אם החצר שלכם מעוצבת עץ, ייתכן כי תיווצר התאמה שתכשיר אותה כחצר בעלת עיצוב חום לבן (בדומה לתבנית עיצוב "פרובנס"). כך או כך, קודקוד המשולש המפורסם של הגזיבו יגרום לו להיראות אחד מהתקני ההצללה המפוארים שראיתם מעודכם.

הצללה נוחה ורחבה ביותר

גזיבו לגינה מאפשר לכם הצללה נוחה ורחבה המתבססת על היקף גדול של מקום ללא חשיפה לשמש. ביחס להתקני הצללה אחרים זה נחשב להתקן רחב אשר יכול לכסות שטחים גדולים. יחד עם זאת, הוא עצמו לא יכול להיות חזות הכל, אלא רק התקן הצללה שנוכח בחלק קטן יחסית של השטח. לכן, התקנה אופטימלית שלו תהיה בחצר בינונית/גדולה.

אלמנטים להכשרת הגזיבו כמקום בילוי קבוע

יש להציב בתוכו ריהוט גינה כמו כורסאות או פינות ישיבה ולשלב גם תאורה לבית המתאימה למרחבים חיצוניים. למשל אמצעי תאורה לגינה יכולים לספק את ההתאמה עבור הגזיבו. הם יכשירו שם תאורה ברמה גבוהה בהחלט שתאפשר לעשות כל מה שניתן לעשות בבית מואר רגיל.

חצרות בתים עבורן הגזיבו מתאים במיוחד

חצרות עם עיצוב אותנטי בסגנון המזרח הרחוק בתחומים אחרים כמו עיצוב דלתות הזזה לכניסה לבית. לחצר שהצבע העיקרי של הקירות והריצוף שלה לבן יש יתרון. בחצרות גדולות ההתקן יכול לספק לא מעט LEVARAGE עיצובי מזוקק. כמובן שבבית אשר יש בו גג משופע ההתקן ייראה טוב במבט עליון עם 2 התקנים עליונים בצורה גיאומטרית חופפת.

אפשר לעזור?