טיפים לגיבוש פינות אוכל מעוצבות

מתכננים פינות אוכל מעוצבות? הרשו לנו לשתף אתכם במקבץ טיפים משמעותי שיסייע בכינונן ובהפיכתן למעוצבות במיוחד. אנו נפרט מה מומלץ לכם לעשות עם הריהוט, עזרי האחסון והתאורה כך השהלושה ישתלבו היטב אחד עם השני ועם מבנה חדר פינת האוכל כמכלול.

טיפ מס' 1 לגיבוש נוסחה כללית לעיצוב פינת האוכל על בסיס חלל החדר

חלל החדר יכול לשדר צורה עגולה או מלבנית. בדרך כלל, כאשר החלונות מכילים פרופילים עגולים והדלתות – משקופים אליפטיים, החדר מרגיש ללא מעט אנשים כחדר עגול, ולהיפך. בהתאם לכך, תוכלו לגבש את תכולת הרהיטים ועזרי האחסון שלכם. למשל שולחן עגול יתאים במיוחד לפינת אוכל המשדרת מראה עגול, ושולחן מלבני – לחדר שיש לו קודקודים בולטים. באותה דרך תוכלו לבחור את ארונות פינת האוכל, מזנוני פינת האוכל וכל התקן אחסון אחר שישתלב היטב עם התכולה העיצובית שבחדר זה.

טיפ מס' 2 לגיבוש צבעי הרהיטים והתקני האחסון

בדרך כלל, אם אתם עתידים לעצב בית בעל סגנון וינטייג' עתיק, הצבע החום, הכתום והאדום יהיו לכם לעזר, כאשר החום-כתום יהיה רלוונטי יותר לבית שהוא גם עתיק וגם כפרי, והצבע האדום ישמש אתכם בעיקר לבית בורגני עתיק. לעומת זאת, אם המחשבה היא על בית מודרני, הצבעים הלבנים והכסופים יהיו לכם לעזר רב. הדבר מתבטא הן בשולחנות, הן בכסאות, הן במזנונים ואפילו בארונות החדר.

טיפ מס' 3 לגיבוש התאורה בבית

בתים מעוצבים הם בתים שיש בהם תאורה מעוצבת, וזה לא מתבטא רק בפינת האוכל, אבל שם – היות וזה חדר שירות, זה חשוב במיוחד. גופי תאורה לבית כיום הם לא מה שהיו בעבר. הם גופים מפוסלים היטב ומעוצבים היטב. הם יכולים להיות צמודי תקרה או תלויים באוויר. הבחירה צריכה להתבצע בהתאם למראה החדר ולהצללה שכל גוף תאורה משאיר אחריו. התייעצו עם יועץ תאורה לגבי נושא זה וגם לגבי בחירת צבע האור שלכם. כיום פתרונות התאורה ברובם הם פתרונות LED ולכן הצבעים שאתם יכולים לשלב בבתים שלכם כבר מזמן אינם רק הצהוב והלבן. צבע האור, לידיעה, תורם רבות לעיצוב, ומשפיע לא פחות מהצורה של גופי תאורה לבית.

אפשר לעזור?