כורסאות עץ מלא

רבים מהרהיטים הביתיים הם לא יותר מאסופת בדים שנראים כמו אריגים צורניים אנכיים. במאמר זה אנו מחזירים אתכם לבסיס של בתים מעוצבים ומדגימים כיצד באמצעותו ניתן לחולל ניסים בחדר האורחים שלכם: כורסאות בהן שלדת העץ חשופה והרכיב שמספק את הנוחות הוא כרית בד. כשאתם מסדירים כורסאות עץ מלא שכאלו בבתים שלכם אתם למעשה מבטאים אמירה חד משמעית: העץ הוא חלק בלעדי מהעיצוב הביתי שלנו ואנו שואפים להפוך אותו לאותנטי. אצלנו תוכלו להתניע את המהלך הזה לכדי מציאות.

תכנון יסודי של שלדת העץ של הכורסה

הצוותים המקצועיים שלנו בוחרים אך ורק כורסאות דקורטיביות ואיכותיות מסוגי עצים שעושים את ההבדל בין בית ממוצע למעוצב: מבוקעים, בהירים, בצבעים אחידים ומשולבים. שלדת העץ של הכורסא עשויה להיות מתוכננת על בסיס עגול כדי להדגיש את הייחודיות שבעיצוב הכפרי או על בסיס מלבני כדי לחזק דווקא את האלמנטים הבורגניים, כשהעיצוב הכפרי מורגש בעיקר בצבעים עצמם. הבחירה בידכם. באמצעות הדמיית המחשב שלנו ניתן להגיע אליה ביעילות ובקלות רבה. הצוותים הטכניים והעיצוביים שלנו זמינים עבורכם לכל סוגיה שתבקשו להעלות לפני הרכישה.

תכנון יסודי של כרית הריפוד האחורית והתחתונה

כריות הריפוד הן האמצעים שיהפכו את הישיבה שלכם על כורסאות עץ מלא לרכה ונוחה. כאן, מומלץ להיעזר בידע מקצועי על סוגי בדים וחומרים נוספים. ידע זה מופיע בכל דגם ריפוד המשמש כורסאות עץ מלא ואנו מספקים גם פריטי מידע נדירים על מילויים ורמת רכות המוצרים. באופן זה, קל יהיה לכם להבין מהי ההרגשה של הריפוד בעוד אתם בודקים זאת בהדמיית מחשב ביתית ולהזמין את הריפודים המועדפים עבור כורסאות עץ מלא. ניתן להיוועץ במחלקת המכירות שלנו במידה ועולות שאלות כאלו ואחרות.

השלמת מבנה הכורסא המלא בהצלחה יתרה

אצלנו תוכלו לצאת מרוצים ונשכרים מבחירתן של כורסאות עץ מלא הן בעיצוב והן במימוש הריפוד הנוח והמזמין ביותר ולשלב מוצרים נוספים כמו שולחנות פסיפס וכדומה. אנו אנשי מקצוע בתחום ריהוט העץ ולרשותנו מבחר רחב של עצים בסגנונות עיצוב שונים. מעוניינים לממש כורסאות עץ משנות-מציאות? פנו אלינו ואנו נסייע לכם להגשים את חלומכם ולהגיע לרהיט המיטבי ביותר לשימושכם הביתי!

 

אפשר לעזור?