מדריך קצר ליצירת חדר שינה מעוצב

חדרי שינה הם מהמקומות שמאד כדאי להשקיע בעיצובם בבית. במדריך שלפניכם נלמד כיצד לעשות זאת ביעילות ובקלות, אך גם ביסודיות רבה אשר תניב לכם חדר שינה מעוצב, חמים, נעים ובעל אווירה ייחודית. חשוב להבין כי המהות של בתים מעוצבים הינה עיצוב מוקפד בכל חלקי הבית, ולכן כמו שאתם משקיעים בעיצוב הסלון או החללים המרכזיים יותר, כך חשוב להשקיע בעיצוב חדר השינה.

עצבו את חדר השינה שלכם בהתאם לשאיפותיכם

למעשה, יש 2 תבניות עיצוב כלליות, אשר בכל אחת מהן נתעמק בנפרד: כפרית ובורגנית. כאשר אתם בוחרים חדר שינה כפרי, אתם מתחייבים למיטות, כורסאות וידיות דלת עגולות או אליפטיות. התקני האחסון שלכם, כמו ארונות ושידות, וכן דלת הכניסה לחדר – יכילו אלמנטים מגולפים מעוצבים, ועל כן מומלץ לבחור חדר שינה מפולימר או מעץ מלא, שהם כאמור חומרים הניתנים לכיפוף. בעיצוב הבורגני, לעומת זאת, ניתן לשלב יותר חומרים כמו פורמייקה על הדלתות ובארונות משום שהרעיון הוא ליצור עיצוב חלק ומבריק, לא מגולף. באשר לרהיטי השינה והישיבה, מוטב ליצור דווקא צורה מלבנית עם קודקודים בולטים כאשר מדובר על עיצוב בורגני.

קבעו מה יהיה צביונו של חדר השינה: איזו אווירה תהיה בו

ניתן לבחור בין אווירה חדשנית ומודרנית מבוססת לבן, או אווירה של פעם, וינטאג' בניחוחות עץ וצבעים כהים. על פי בחירתכם, בחרו צבעים לרהיטים ולארונות/שידות שלכם. חדר שינה שהצבעים שלו לבנים ובהירים לרוב יהיה חדר שינה מודרני, ואילו חדרי שינה בהם העיצוב חום או צבע עץ אחר, המשמעות היא עיצוב וינטאג'.

לטשו את הבחירה, חדדו קצוות והכינו את החדר לקראת מגורים

אם נוכחתם לראות שבחרתם ידית דלת גדולה מדי בחדר קטן, או ידית ארון קטנה מדי בחדר גדול, שנו את הבחירה. האלמנטים הללו ימנעו מהאורח להתבונן במרכז החדר, ויגנבו תשומת לב מהחלק העיקרי שלו, מה שלא מומלץ שיקרה. בנוסף, חדר שינה מעוצב יכיל כיסויים לרהיטים. הכיסויים גם ישמרו עליהם מאבק וגם ישמרו על הרהיטים כשאתם לא בבית. הם מאד יפים ומהודרים ויוצרים אווירה חמימה בחדר בכל פעם מחדש כשתכנסו אליו אחרי בילוי בחוץ.

 

אפשר לעזור?