מדריך קצר לתכנון בתים מעוצבים

בתים מעוצבים מאד מומלץ לתכנן באמצעות חברה אדריכלית, ברם לפני שניגשים אליה חשוב לבוא עם רעיון. הרעיון המרכזי של עיצוב פנים חלל הבית הוא המורכב ביותר בעיצובו, ולכן מאד מומלץ לגבש אותו היטב לפני שמתחילים להזמין מחברות עבודות. כך, למשל, מאד חשוב לדעת כיצד תתבצע הפרצלציה בחדרים ואיך יעוצבו הקירות והרהיטים שלהם.

עצבו את פינות האוכל

פינות האוכל והסלונים הם מהחשובים שבחדרי הבית. כחדרי אורחים מרכזיים יש להם השפעה רבה על בתים מעוצבים, ועל כן מאד חשוב לדעת כיצד לגבשם. אנו ממליצים על תאורה לבית שהיא ייעודית לפינות אוכל וסלונים, למשל תאורת LED מעוצבת. כמו כן, אנו מאד ממליצים לשלב רהיטים על פי גודל החדר: אם הוא קטן, לא להיעזר ברהיטים עבים ובולטים ולהיפך. בדרך זו, אתם מרוויחים פינות אוכל מעוצבות ומתואמות לבתיכם.

עצבו רכיבי תאורה לבית

תאורה לבית כולו, מחדרי המגורים ועד חדרי השירות היא גם כן נדבך מרכזי בעיצוב. אנו ממליצים לגבש רכיבי תאורה שיתאימו לגודלו של כל חדר ולא ייראו מגושמים על התקרה או הקירות. כמו כן, חשוב, במידה והחלטתם שאלה יהיו מנורות LED, לבחור נכון את הצבע ולוודא שהוא משתלב היטב עם תפאורת החדר. אנו מאד ממליצים לכם לצפות במקטים של חברות אדריכליות רק לאחר שגיבשתם קווי מתאר כלליים לעיצוב, ולבחור משם.

עצבו את חדרי השירות של הבית

עיצוב ארונות אמבט ומקלחת, עיצוב שירותי אורחים, עיצוב מלתחות – מאד חשובים להתפתחותם של בתים מעוצבים. גם עיצוב המטבח אינו נושא להקלת ראש. מאד חשוב לדעת כיצד לבחור את השיש של החדרים הללו ואת רכיבי הקרמיקה השונים. כמו כן, חשוב להתאים אותם לרכיבי הריהוט ולקחת בחשבון שבחלק מהחדרים הללו יש חלונות עם גישה כלפי חוץ. השפעה השמש על רכיבי שיש בוהקים וזוהרים עלולה להיות שלא במקומה. חשוב לבדוק זאת לפני שבוחרים דגמי שיש באשר הם. באשר לארונות, חשוב שהם יתאימו לנוסחת העיצוב של חדרי האמבטיה והשירות. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם חדרי שירות מדוגמים ומותאמים היטב לעיצוב של הבית שלכם. כך, אתם מבטיחים שתיהנו מהם בכל פעם שתצטרכו להשתמש בהם, ולא תרצו למהר לעזוב אותם.

אפשר לעזור?