מקבץ שאלות ותשובות אודות המלצות על ארונות אמבטיה מעוצבים

ארונות אמבטיה מעוצבים הם סימן ההיכר של המקלחות המעוצבות בימינו. אם אתם אכן רוחשים כבוד לחדר האמבטיה שלכם מומלץ מאד לבסס את העיצוב על ארון אמבט המתאים לו. על מנת לסייע לכם בתהליך, גיבשנו מקבץ שאלות שקיבלנו מצרכני ארונות ביתיים, ואת דבר המומחים לכל שאלה ושאלה.

ארון האמבטיה נראה מוצר מאד מורכב וקשה להחליט: ממה מתחילים?

אבחנתם נכון. ארונות אמבטיה מעוצבים מאד לא פשוטים לבחירה משום שהם רבים כל כך בעיצובים שלהם, ומסמלים אלמנטים שונים לחלוטין בעיצוב הבית. בתים מעוצבים צריכים להתבסס על ארונות המתאימים לחדר האמבטיה, אבל כאן נשאלת השאלה "מה זה 'מתאימים'"? במיוחד בחדר כמו האמבטיה, מקום רווי בקירות חרסינה וקרמיקה, ורצפה קרמית מעוצבת, השאלה לא מובנת מאליה. ממה בכל זאת מומלץ להתחיל? קודם כל – לגבש תבנית אחסון מבנית וסדורה. במילים אחרות, יש לשאול את עצמכם מה אתם רוצים שיהיה בחדר? שידות אמבטיה מעוצבות לצד הארונות? ארונות בלבד? האם תהיה מראה בארון, והיכן, בקיר של הארון או בקיר אחר? בהתאם לאלו תוכלו למצוא את המבנה המתאים לכם בארון העתידי.

כיצד מגבשים תבניות צבע לארון? תבניות צורה? עיצוב לפרזול?

בחדר כמו האמבטיה אנו ממליצים לא לשנות את הקיים אם הוא עובד טוב. במילים אחרות, אם הייתם מרוצים מעיצוב חדר האמבטיה שלכם עד כה, לא מומלץ לבחור ארון בצבע אחר אלא להיצמד לאותו צבע עיקרי שישנו בחדר. באשר לצורה, הכלל אף קפדני עוד יותר. אם יתר החלונות והתקני האחסון שלכם מכילים ידיות בצורה מסוימת (למשל עגולה) מומלץ להתמיד גם בארון באותה צורה.

כיצד תיראה המראה בחדר האמבטיה? מתי מומלץ לשים אותה בלב הארון ומתי מומלץ שלא?

אם הארון ממוקם מול חלון הפונה לשמש ישירה מומלץ למצוא מקום אחר למראה של החדר. אם חדר האמבטיה כלל לא מכיל חלונות, או מכיל פתחי אוורור שאינם נמצאים מול הארון, ניתן ואף רצוי לשים את המראה מעל הכיור בין התקני האחסון של הארון העליון. ארונות אמבטיה מעוצבים מקבלים במקרה כזה משמעות מיוחדת כי המראה גורמת לחידוד הדקורציה שלהם, ותורמת גם לתאורה בחדר אם ממקמים בה ספוטים או תאורת LED.

 

אפשר לעזור?