עצות שימושיות לדיירי בתים מעוצבים: כך תהפכו את הבית שלכם לפנינה של השכונה

בתים מעוצבים שימשו מאז ומעולם כמעודדי-ערך ראליים. בשוק קיימים המון מדדי עידוד-ערך בלתי ראליים כמו "אזורי ביקוש" או "מחסור בבנייה" אשר לא באמת יעזרו לכם להתחרות מול השכנים בעת שמתבצעות מכירות או השכרות דירה (אם כי הדבר יכול לסייע לכם ברמה הארצית אם האזור בו אתם גרים הוא אזור חזק). הדבר היחיד שיאפשר לכם למכור את הדירה או להשכיר אותה בתעריף גבוה ביחס לשכונה שלכם הוא עיצוב מחדש ברמה גבוהה מאד. לשם כך, יהיה עליכם לעיין בדפי ההסבר של בתים מעוצבים, המפרטים כיצד מומלץ לפעול לקידומם. להלן מספר עצות אופרטיביות לשם כך.

תכננו היטב את מבנה פינת האוכל

פינת האוכל היא החדר המעוצב, ובדרך כלל החשוב בבית. זהו מעין סלון גדול, בתוספת שולחן אוכל ענק וכסאות מסביבו. החדר הזה חייב להיות מלוטש, רהיטיו צריכים להיבחר בקפידה, שלא לדבר על פתרונות התאורה שלו. אם החדר מרגיש כחדר עגול בשל משקופי הדלת הגליליים או פרופילי החלון המעוגלים, שולחן עגול נפתח יהיה הפתרון, בעוד שאם החדר מרגיש TIGHT מאד בצורתו המלבנית, יהיה עדיף למקם שולחן מלבני עם קודקודים. באשר לתאורה, הקדישו מחשבה להטמעת גופי תאורה מעוצבים ונורות LED צבעוניות להעשרת תפאורת החדר.

תכננו היטב את מבנה חדרי השירות שלכם

המטבח והמקלחת צריכים להיראות TOP CLASS ולהיות מסוגלים להכיל פתרונות קרמיקה וריצוף מתקדמים המתאימים לפתרונות מגורים כמו בתים מעוצבים. בדומה אל פינות אוכל מעוצבות, גם מקלחות ומטבחים צריכים להיראות חדשים דנדשים ולכן אם יש לכם חשד שהם התיישנו, אל תהססו לטפל בהם באמצעות הלבנת משטחים ומילויים, ניקוי ופוליש. כמובן שניתן, מעת לעת, לשפר פתרונות אחסון ולמקם שידות אמבטיה דקורטיביות וארונות מעוצבים לחדרי שירות.

השקיעו בחזיתות המבנה

מקמו אדניות על אדן החלון עם מיטב הפרחים וצמחי הנוי. מקמו מעקות מעוצבים. השתמשו בכל מה שנדרש על מנת שהחזית החיצונית של הבית תיראה טוב ותמשוך מתעניינים השואפים אל בתים מעוצבים. בדרך זו, תעלו את יוקרתו של בית המגורים שלכם ותביאו אליו תנועה בקלות וללא כל מאמץ מיותר ועודף. נסו ותיווכחו כי עצות אלו – יש בהן כדי לחלץ כל בית מחוסר אטרקטיביות להיותו חוד החנית באזור.

 

אפשר לעזור?