פינות אוכל מעוצבות בהתאמה לכל בית

בחירת פינות אוכל מעוצבות לבית היא אחת החשובות שתעשו בתוכו. פינת האוכל אינה רק המקום בו אתם סועדים את ארוחת הצהריים שלכם. זהו המקום בו נערכות עיקר הישיבות בין בני המשפחה וחבריהם ומכריהם, ובכל מקרה מדובר על אחד החללים המרכזיים והמשמעותיים ביותר בבית. לכן, פינות אוכל מעוצבות צריכות תמיד להיראות במיטבן ולספק ללקוח את מלוא ההוד וההדר בעיצוב הבית.

בתים מעוצבים מחייבים פינות אוכל מעוצבות

בתים מעוצבים צריכים שפינות האוכל שלהם לא רק יהיו מעוצבות, אלא גם מתאימות לנעשה בחדרים מסביב, על מנת לא ליצור GAP עיצובי לא מחמיא. המשמעות היא שתצטרכו לסייר ברחבי הבית, לזהות כיווני ואפיקי עיצוב קבועים בצבע, בצורה של המשקופים והפרופילים של החלונות וכד'. בהתאם לכך, יש לרכוש ריהוט עבור פינות אוכל מעוצבות. למשל אם נוכחתם לראות שעיקר העיצוב בבית מהחלונות ועד הדלתות הוא עיצוב עגול, קנו שולחן עגול נפתח שישמש גם לאירוח אורחים וגם יחסוך לכם מקום בבית: כשהאורחים מגיעים, פותחים למקסימום את השולחן, וכאשר הם עוזבים מקפלים אותו לממד הקטן שלו.

כיצד בוחרים את העיצוב של פינות האוכל בהתאם לצבע של החדרים מסביב

יש לכם 2 אסטרגיות לעשות זאת: להמשיך באותו סגנון עיצוב, או לבחור סגנון מנוגד ובכך ליצור תבנית עיצובית כמו של שח מט, על בסיס ניגודים. בכל מקרה, חשוב להתייעץ עם מעצב פנים לפני מהלך כזה, כי לא כל מה שנדמה לכם כניגוד אכן יהיה ניגוד. לקוחות טובים לפניכם נפלו בזה והיו צריכים להחליף את פינ האוכל שלהם שזה עתה נקנתה.

הפריטים החמים של פינות אוכל מעוצבות

בתים מעוצבים עם פינות אוכל מעוצבות יזדקקו אולי לפריטים כמו:

  • שולחן עגול נפתח.
  • גופי תאורה לבית לחדרי האוכל.
  • התקני ריהוט בהתאמה לשולחן: כסאות, כסאות מתקפלים.
  • מזנונים והתקני אחסון ייעודיים לפינות אוכל.

כאן תוכלו למצוא אסופה נרחבת של דגמי ריהוט לפינות אוכל מעוצבות. ניתן למצוא כאן רהיטים שלמים על בנייתם, לצד אמצעים משלימים לריהוט קיים. פנו אלינו אם ברצונכם להתחדש באמת ובתמים בבתים מעוצבים.

אפשר לעזור?