פינות אוכל מעוצבות על פי הזמנה

מאז ומעולם היו פינות אוכל מעוצבות ליבת העיצוב בבית הלקוח. פינת אוכל אינה רק חדר אוכל אלא גם חדר ישיבות, חדר בו מבלים עם הילדים, האשה והחברים, ולכן חשוב מאד להשקיע בחדר הזה ולהפוך אותו לחדר שהוא לא רק נוח לשהות, אלא גם ייצוגי מאד, אשר שם את הבית שלכם באור הזרקורים. פינות אוכל מעוצבות המכילות שולחן עגול או מרובע על פי בחירה, כסאות עגולים או מרובעים על פי בחירה, וכן תאורת בוטיק שתעבה את פינת האוכל ישלימו לנוסחת עיצוב מגובשת ביותר, אשר תשמש אתכם בעתיד לבוא, ותערוב לכך שיהיה מדובר בחדר מעוצב.

עיצוב תאורה בפינת האוכל

כמו בכל חדר במסגרת תכנון בתים מעוצבים, גם בפינת האוכל שלכם תכנון התאורה חשוב מאד. ניתן לבסס אותו על תאורה מרכזית בלבד, מעל שולחן האוכל, או להגביר את התאורה עם תאורת צד במזנונים, ליד החלונות וליד הוויטרינות של הפרופילים הבלגיים, אם ישנן. ניתן גם לעבות בתאורה את כונניות הספרים והארונות שלכם.

עיצוב השולחן והכסאות של פינות האוכל

ניתן לבסס את בחירתכם על פינת אוכל עגולה או מרובעת. בפינת אוכל עגולה יהיה שולחן עגול נפתח או אליפטי וסביבו כסאות בעלי בסיסי ישיבה ומשענות עגולות שקולות למראה השולחן. ניתן, לחילופין, לקנות סט פינת אוכל מרובע. הדבר תלוי בהעדפות שלכם, אך גם קשור מעט לעיצוב הקיים בפינת האוכל. ריבוי חלונות עגולים או מרובעים, למשל, ירמוז לכם מה צריך להיות אופי הריהוט שלכם.

למי מומלץ לפנות לעיצוב פינות אוכל מעוצבות?

מומלץ לבדוק בפורטלים המספקים ייעוץ לפני פרוייקט תכנון בתים מעוצבים, פינות אוכל מעוצבות, הצבת שולחנות בעיצובים שונים, שולחן עגול, מרובע, וכד'. במקומות אלו יספקו לכם מידע ראשוני על עיצוב הבית ויפנו אתכם לדגמי פינות אוכל מומלצים עבור ביתכם. חשוב לדעת כי קבלת שירות מיועץ – פירושה שהוא בחן את הבית שלכם, ולכן כל מה שהוא מציג לכם יתאים לחלל הבית באופן האופטימלי ביותר. שולחן עגול המוצב בפינת אוכל מעוצבת יתאים אם מעצב הפנים אישר זאת, או שולחן מרובע, אם מכך התרשם מעצב הפנים. פנו אלינו וקבלו את כל המידע שאתם צריכים על פינות אוכל מעוצבות.

אפשר לעזור?