קונסולת כניסה לבית

אם אתם מעוניינים לשפר את עיצוב הבית, מומלץ להשקיע במבואת הכניסה אליו. בין אם היא סלון ובים אם היא פינת אוכל, מאד חשוב שהחלק הזה של הבית ייראה מלוטש, יפה, דקורטיבי ואטרקטיבי מבחינת ה- LOOK והליטוש הסופי, כזה אשר יגרה את עינו של המתבונן ויגרום לו להמשיך לחקור את דקורציית הבית במלוא המרץ. אם אתם יודעים שזה אחד היעדים בעיצוב הבית, אתם מצעידים אותו בכיוון הנכון עוד לפני שבחרתם רכיב עיצובי אחד. כאן, תוכלו לדעת איך לבחור קונסולת כניסה לבית או שידות כניסה לבית, מהחשובים שברהיטי הכניסה.

בחירת הפרספקטיבה של שידות כניסה לבית

מאד חשוב לבחור עבורן פרספקטיבה שתשתלב טוב עם המרחב. אם מבואת הכניסה לבית שלכם היא פרוזדור צר שהוא חלק מסלון או פינת אוכל, תזדקקו למדף דק, צנוע במראהו ולא בולט. אם המבואה פורסת מרחב צפייה אדיר ורחב שוליים, תצטרכו קונסולת כניסה לבית בקני מידה גדולים ועבים, בולטים לעין ונוטים להתמרכז בפוקוס שלהם כשמביטים עליהם. במילים אחרות, תצטרכו שידות כניסה לבית מאד גדולות במקרה כזה.

בחירת הצורה של שידות כניסה לבית

כפי שבוחרים ארון, מגירה ומדף רק על פי צורה ידועה מראש, כך צריך לעשות גם עם קונסולת כניסה לבית. פריטי ריהוט לבית ידועים בצורך שלהם להיות עקיבים מבחינה צורנית. לכן, מאד חשוב לבחור שידות כניסה לבית בעלות מראה שישדר אחידות. אם רוב התקני האחסון בבית עם משקופים ומסגרות עגולים ועגולות, יש לפעול לבחירת שידות כניסה לבית בצורות עגולות, ולהיפך כאשר הצורות הדומיננטיות הן מלבנים. ריהוט לבית בוחרים רק בצורה אחידה על מנת שהבית יישאר דקורטיבי ועקיב מבחינה עיצובית.

בחירת הצבע של שידות כניסה לבית

מאד חשוב לבחור קונסולת כניסה לבית בעלות צבע אחיד לנופים שאתם רואים בחדרים השונים שמהווים חלק אינטגרלי מרחבת הכניסה. אם אלו פינות אוכל, והן מעוצבות בדקורציה איטלקית חומה, משמע כי שידות כניסה לבית יצטרכו להיות חומות אף הן. אם מדובר על רהיטים בצבעים מודרניים סובבים לבן, כך צריכות יהיו להיראות שידות כניסה לבית על מנת ליצור נוסח עיצובי אחיד, יפה ומגרה את עין המתבונן. כך, כל התקני האחסון שלכם יקבלו צורת עיצוב אחידה שתחדד את עיצוב הבית.

קונסולת כניסה לבית
קונסולת כניסה לבית
אפשר לעזור?