שאלות ותשובות על בחירת שידות אמבטיה מעוצבות

כל מי שכבר התעניין בבחירת שידות אמבטיה מעוצבות ודאי היה מצוי בהתלבטות לגבי עיצובן ושילובן בחדר השירות. בדיוק לשם כך, גיבשנו עבורכם מקבץ שאלות ותשובות אשר יעשה סדר ויסייע לכם לבחור בחוכמה פתרונות אחסון לחדרי אמבטיה של בתים מעוצבים.

האם תוכלו לערוך עבורנו מיפוי קצר של סוגי שידות לאמבטיה?

השידה הבסיסית ביותר היא שידת הרחצה. זהו אותו התקן אלומיניום או ניקל כסוף שנמצא אתכם ממש בתא הרחצה בצדי הדוש. שידה זו ניתנת לתלייה על חור בקיר או להברגה וקידוח לבחירתכם. בנוסף, ישנן שידות טיפוח ליד הארונות בהן ניתן למקן תמרוקים, בשמים וחומרי איפור.

האם ההתקן הקטן הזה משפיע באופן ניכר על עיצוב חדר הרחצה?

לא זו אף זו, הוא משפיע על עיצוב הבית כמכלול. בתים מעוצבים הם מקומות בהם העיצוב מעניין או גם עקבי, רב גוני אך גם נעשה במתכונת פורמליסטית יחסית. אפילו אם מדובר על שידות אמבטיה מעוצבות שהן שידות ידניות, יש בהם כדי לחולל מהפך חיובי או שלילי בדירה. לכן הבחירה צריכה להיעשות בזהירות הנדרשת תוך חתירה לשלמות עיצוב החדר והבית כולו.

מה עדיף – לבחור קודם את הארון או קודם את השידות?

לדעתנו, עדיף לבחור קודם את הארון, משום שזה התקן ענק המאפשר לכם פתח ליצירה בעיצוב. אם תתחילו בבחירת השידות, יהיה לכם בחדר גוף קטן וידני שייאלץ את הגוף הגדול יותר (הארון) להיות בצבע מסוים ובצורה מסוימת שכלל לא בטוח שתמצאו. במילים אחרות, הסיכוי שתמצאו שידה המאולצת למראה הארון גדול יותר משתמצאו ארון המאולץ על פי מראה השידה.

האם קיימים מבצעים לשידות וארונות לאמבטיה?

כמובן. ניתן לרכוש ארונות אמבטיה מעוצבים בשילוב שידות אמבטיה תואמות, ועוד לקבל על כך הנחה במחיר לכל פריט. לא כולם הולכים במסלול הזה, משום שרבים מהדיירים עדיין מעדיפים להתייעץ עם מעצב פנים חיצוני שיסייע להם לבחור ארון לחוד ושידה לחוד. מי שהחליט לקנות הכל יחדיו יוכל לעשות זאת בנקל כאן ואף לזכות בהובלה, התקנה וכמובן מחיר אחיד לעסקה כולה שיהיה נמוך מהמחיר של כל שירות או פריט בנפרד.

אפשר לעזור?