שאלות ותשובות על עיצוב גינות ופינות ישיבה חיצוניות

איכות פינת האוכל החיצונית שלכם מאד חשובה בעת הצורך לעצב את המתחם החיצוני של הבית. על כן, גיבשנו עבורכם את מיטב השאלות הרלוונטיות עבור מתחם זה. השאלות יתמקדו בעיצוב מתחם חשוב זה, ויספקו לכם כל שתצטכו לדעת אודות הדקורציה והעיצוב שלו. כאן תוכלו לקבל מידע אודות שולחנות וכסאות של פינות אוכל למתחם החיצוני של הבית וכל מה שקשור בכך.

השולחן הוא כמובן הרכיב הבולט בפינת הישיבה החיצונית: כיצד נהוג לבחור אותו?

כשבעל בית מגיע לשלב שהוא בוחר רהיט כה חשוב הוא צריך לבוא מגובש לגבי סוג עיצוב הבית שלו. ישנם בתים בעלי עיצוב עתיק וישנם בתים מעוצבים בעלי עיצוב עם צביון מודרני. ישנם בתים שהסגנון שלהם הוא בורגני, וישנם בתים בהם הסגנון הוא כמו בכפרים. באחרונים מאד מומלץ לשלב כמה שיותר פריטי ריהוט עגולים וביניהם שולחן עגול. ברם, שימו לב: לא כל עיצוב כפרי הוא בהכרח עתיק. מי ששומר לעצמו את הזכות לעצב את ביתו בצורה מודרנית, עדיין יכול לעשות זאת עם שולחן עגול כאשר הוא צבוע לבן או תכלת, למשל.

אם אתם נוהגים לעשות שימוש רב במתחם החיצוני של הבית שלכם לאירוח, כדאי גם לרכוש שולחן נפתח שיוכל להתאים גם לסועדים רבים.

שילוב הצללה ותאורה

כאשר אתם מחפשים פינת אוכל למתחם החיצוני של הבית, אתם צריכים לקחת בחשבון לא רק את פינת האוכל אלא הרבה מעבר. בדקו גזיבו לגינה שיוכל להתאים לכם או אופציית הצללה אחרת, חפשו תאורה מתאימה, פינות ישיבה מפנקות ועוד.

יחד עם זאת, אל תסחפו. בסופו של דבר הכל תלוי בגודל הגינה שלכם. אם מדובר בגינה או מרפסת קטנה, אל תשלבו יותר מידי פריטי ריהוט גדולים, הם יצרו תחושה של צפיפות ושל חלל קטן יותר. לעומת זאת, אם החלל גדול מאוד, תוכלו כן לשלב פינות ישיבה רחבות ושולחנות גדולים וכך להקנות לגינה מראה חמים ונעים יותר.

אפשר לעזור?