שולחן עגול נפתח הרהיט שלכם לפינת האוכל החדשה!

אם אתם מחפשים רהיט שיעשה לכם את פינת האוכל למעוצבת במיוחד, אנו ממליצים על שולחן עגול נפתח. השולחן אידאלי למי שמארח אורחים בחגים ובאירועים על בסיס קבוע, אך בשגרה גר עם משפחה או שותפים בהיקף מזערי. בשגרה, מתנהלים עם שולחן קט וחוסכים מקום, ובעת האירוח פורסים את השולחן לגודלו המקסימלי.

שולחן עגול נפתח – הפתרון המושלם לאירוח בחגים

רק עם שולחן עגול נפתח תוכלו גם לחוש ברווחה בשגרה וגם לארח בכבוד את האורחים בומעדים לשמחות. שולחן עגול נפתח מכיל את כל הגאדג'טים שאתם צריכים בשביל להגיע למצב של שולחן גדול ולהחזיר אותו להיות שולחן קטן בבוא העת.

השולחן משתלב ברוב עיצובי הבתים

שולחן עגול נפתח נמצא מתאים לשילוב בחדרי אוכל רבים. פינות אוכל מעוצבות שהכילו דגם של השולחן נחשבו למעוצבות עוד יותר, כך על פי התרשמות הדיירים שגרים במקום. מי שמתעניין בהשבחת דירותיו ובתיו והפיכתם להיות בתים מעוצבים ודאי יבקש להתעניין בדגם השולחן הזה.

עשוי מחומרים עמידים בלבד

עצים איכותיים לשימוש קבוע ולפתיחת השולחן. ציפוי עץ איכותי המונע שריטות ודהיות צבע לטווח ארוך. השולחן עמיד גם בפני מכות וחבטות. קל להזזה ולשינוע ממקום למקום, בשונה מלא מעט רהיטי עץ אחרים העשויים מחומרים כבדים ומסיביים יותר. השולחן, למעשה, רב תכליתי, ניתן להזזה, וקל מאד לשימוש הן בעת סעודה דלת משתתפים והן כאשר היא רבת משתתפים.

משתלב עם סטים רבים של כסאות

אנו משווקים גם סטים של כסאות עבור פינות אוכל מעוצבות, המתאימים לשולחן העגול הנפתח שאנו מציעים. הכסאות משתלבים היטב עם השולחן, אשר גורם להם להיראות שייכים לפינת האוכל מבחינה דקורטיבית בנקל.

מחיר מיוחד עבור השולחן וסט כסאות

ניתן לרכוש את השולחן בשילוב סט כסאות בהנחה ביחס לרכישת כל אחד מהם בנפרד. הרכישה, שמתבצעת כ- BUNDLE, מסייעת לכם לשלב חלק ניכר מתכולת פינת האוכל שלכם, ובמחיר נגיש באופן יחסי. בשלב הבא בעיצוב חדר זה, בו תטמיעו ארונות ושידות, בחירת ההתקנים תהיה קלה יותר ותתבצע על פי עיצוב השולחן והכסאות שסביבו. אנו מאחלים לכם הצלחה בעיצוב פינת האוכל ובבחירת השולחן החדש שיוצב בה.

אפשר לעזור?