שולחן עגול נפתח – מוצר קומפקטי המתאים לאירוח מכל סוג

שולחן בעל מראה עגול מתאים בדרך כלל לבתים בעלי עיצוב כפרי או עתיק. עיצוב העץ שלו ללא ספק מקרין מוטיב זה, וגם מבחינה צורנית זה מסתדר נפלא. למען ההגינות, השולחן מתאים במיוחד למשפחות אשר זקוקות למקום דל כשהן בשגרה, אך זקוקות להגדלתו המשמעותית בחגים או כאשר יש אורחים בבית. לא בכל בית יש מקום לשולחן גדול, ובפועל הרבה יותר קל וכיף להתנועע בו כאשר הוא קטן. בדיוק לשם כך, הוא ייפתח רק כאשר יהיה בכך צורך, למען אירוח אורחים. שולחן עגול נפתח מצויד במנגנון פתיחה נשלף וקל ביותר לשימוש.

פינות אוכל מעוצבות הן גם פינות אוכל פונקציונליות

הפונקציונָלִיוּת שבפינת האוכל מתבטאת בראש ובראשונה בשולחן שלה. אם השולחן יכול לתפקד כהלכה גם במיעוט של סועדים וגם כאשר ישנם סועדים רבים סביבו, הרי שמדובר בשולחן פונקציונלי. בשגרה הוא מספק מקום רב בתוך הבית, וכאשר יש אורחים הוא מספק מקום רב עליו. שולחן עגול נפתח מכיל את כל מה שאתם צריכים בשביל להצליח ובגדול עם פינת האוכל שלכם גם כחדר מעוצב וגם כחדר דקורטיבי ומרהיב ביופיו.

השולחן אידיאלי לבתים כפריים ועתיקים

בבתים אלו לא רק שטהרת העץ היא פר אקסלנס כמעט בכל רכיב ריהוט או אחסון, הצורה העגולה דומיננטית מאד ביחס לצורה המרובעת, שנתפסת פעמים רבות כנחלתו של העיצוב המודרני. על כן, אם זה הבית בו אתם גרים, וישנה התלבטות לגבי השולחן הנפתח שלכם בפינת האוכל, שולחן עגול נפתח הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל לייצר בית מעוצב עם פינת אוכל מחמיאה.

על בתים מעוצבים, בתים דקורטיביים ומה שבניהם

בתים דקורטיביים הם בתים יפים עם תפאורה הגיונית ומרנינה, אך בתים מעוצבים מכילים ערך מוסף, והוא ערך הפונקציונליות: עד כמה הרהיט שיש לי בבית מתאים לי ולצרכים שלי? ככל שתשתמשו בפריטים כמו שולחן עגול נפתח בפינות האוכל שלכם, כך תוכלו לייצר מציאות אמתית של בתים מעוצבים, ולהפוך את הבית שלכם לאחד המעניינים ביותר בסביבה. הבית גם ישדר מסר חברתי לפיו כולם שווים, ואין "ראש שולחן", אפילו לא בסדר פסח. אם התחברתם לגישה זו, שולחן עגול נפתח יתאים לכם במיוחד!

אפשר לעזור?