שולחן עגול נפתח מרשים לעיבוי פינות אוכל דקורטיביות בעיצוב כפרי

מי שזקוק לעיצוב פינת אוכל על פי כללי ברזל שאובחנו היטב והוכחו ככאלו שיש בכוחם לשפר את פינת האוכל ולתרום לעליית שווים של בתים מעוצבים, זקוק לשולחנות החדשים שלנו, אך גם להדרכה באלו סוגי בתים להציבם. בעוד אשר השולחנות המלבניים עם הקודקודים החדים שמוצעים כאן למכירה מיועדים בעיקר לבתים בורגניים או בעלי עיצוב אורבני עתיק, שולחן עגול נפתח מיועד לבית שגם אם הוא ממוקם בלב הבורגנות העכשווית, הוא עצמו עוצב בשיטה אחרת, למשל בעיצוב כפרי.

פינת אוכל כפרית ללא שולחן עגול נפתח אינה פינת אוכל מעוצבת

לכן, אל תנסו לחשוב על רעיונות מהפכניים. הגדרתם לקבלן ולאדריכל לבנות לכם בית כפרי? היו ערוכים עם שולחן עגול נפתח. מדוע נפתח? משום שאינכם יכולים לדעת אלו אורחים יגיעו לבית שלכם, האם אתם, או מישהו אחר מבית אחר, יערוך את ארוחות החגים, וכד'. תמיד עדיף להתכונן לאפשרות שאתם תארחו אחרים, מאשר לא לתת לעצמכם את הצ'אנס הזה ולהסתמך על בתים של אחרים. לשם כך יש צורך ברהיט כמו שולחן עגול נפתח משום שבימים כתיקונם הוא קטן וחסכן במקום ובימי ביקור האורחים הוא גדל ומספק מקום לכל המסובים סביבו.

גוון העץ המומלץ עבור השולחן הספציפי שלכם

הגוון צריך להסתמך על טקסטורות עץ קיימות בבית שלכם. אם העץ שלכם יותר קרוב לכתום מאשר לאדום בגוון שלו עליכם לבחור שולחן עגול נפתח בעל גוון בהיר. ככלל החום הבהיר מקרב אתכם לכתום והחום הכהה מקרב אתכם לאדום. אם עוד לא הנחתם את האדריכל שלכם לגבי תכנון בתים מעוצבים, הטיפ שלנו הוא להסתמך על העץ הכהה שנוטה לאדום אם זה בית שעתיד להיות בורגני-עתיק, ולהסתמך על העץ הבהיר לכיוון הכתום כאשר הבית עתיד להיות כפרי. בהתאם לכך יש לבחור שולחן עגול נפתח.

אופן הפתיחה של השולחן

שולחן עגול נפתח מגיע עם צמד פלטות הזזה שיש להזיז כל אחת מהן אחורנית. כך, השולחן נפתח ו- SPACE נוסף מתגלה בו. חדרי אוכל בסגנון עיצוב כפרי המוגדרים פינות אוכל מעוצבות צריכים להסתמך על שולחן כזה על מנת כי הבתים בהם הם נמצאים יוכלו להיות מוגדרים בתים מעוצבים.

 

אפשר לעזור?