שולחנות אוכל נפתחים בהתאמה אישית

זה לא סוד כי שולחנות אוכל נפתחים הם פתרונות אטרקטיביים לאירוח בבית. מה עושה אותם לכאלו וכיצד ניתן להסדיר אותם? שולחנות אוכל נפתחים אידאליים בעיקר לבית עם פינת אוכל בעלת שטח קטן. מדוע? משום שכאשר הנשטח גדול, ניתן גם לרכוש שולחן שגודלו הטבעי גדול וליהנות מתשתית אירוח זמינה תמיד. אף על פי כן, דיירים רבים שיש ברשותם פינות אוכל נדיבות בשטחן מעדיפים לרכוש גם הם שולחנות אוכל נפתחים ולחסוך מקום בחיי היום יום כאשר האורחים אינם פוקדים את ביתם. אבל בפינות אוכל בינוניות-קטנות זה ממש אקוטי. שולחן נפתח בגודל קטן מספק את מלוא המקום הנדרש, וכאשר באים אורחים פותחים את השולחן ומאפשרים מקום גם עבורם.

התאמה אישית של השולחן הנפתח

אנו נסייע לכם לגבש את מראהו ועיצובו של השולחן הנפתח העתידי שלכם. שולחנות אוכל נפתחים המתאימים לעיצוב פינת האוכל מספקים לה את כל הנדרש כדי להיחשב לחדר מעוצב ועוצמתי. ניתן לבחור שולחנות אליפטיים או עגולים, מלבניים או ריבועיים ישרים פלס. אצלנו ניתן גם לספק למשתמש שילובים בדמות שולחנות עם צלעות ישרות ועיגונים עגולים בקצוות. עיצוב שולחנות אוכל נפתחים מומלץ לעשות בהדמיית המחשב שלנו ולהיוועץ עם המומחים תוך כדי על מנת להבטיח את פתרון הריהוט המהודר ביותר עבור חדר ביתכם.

התנהלות קלה ונוחה עם הדגם שתבחרו

אחד היתרונות שלנו הוא נושא יעילות השימוש ברהיטים. אנו מייבאים ומייצרים אך ורק רהיטים איכותיים שקל לשלוט בהם, לפתוח ולסגור אותם, ובמקרה של שולחנות אוכל נפתחים זה ממש קל. הפתיחה נעשית על גבי מסילות ללא צורך לשמור את החלקים הנפתחים בנפרד. הם מתקפלים למסילה ומאפשרים הסתרה והוצאה מתי שמתחשק לכם. לכל שולחן – הסיפור שלו, אבל הוא תמיד ייחשב קל ופשוט ליישום הלכה למעשה.

עמיד לטווח ארוך – עד כדי שנים רבות מאד ללא החלפה

יתרון העמידוּת חשוב מאד בבחירת שולחנות אוכל נפתחים. שולחנות אלו מיובאים מחו"ל ומיוצרים תחת תקנים מערביים מחמירים המאפשרים עמידוּת ארוכת טווח של שנים לא מעטות כלל ועיקר. מעוניינים להשתקע בריהוט ולא לעדכן אותו כל שני וחמישי? שולחן אוכל נפתח מטעמנו יספק לכם זאת וינגיש לכם פינת אוכל שהיא ממש כאן בכדי להישאר.

אפשר לעזור?