שידות אמבטיה מעוצבות המותאמות לחדרי המקלחת שלכם

פתרונות האחסון באמבטיה שלכם הם אלמנטים חשובים מאד הן ברמה העיצובית והן ברמה הפונקציונלית. האמבטיה היא המקרה היחיד בבית בו חלק מפתרונות האחסון שלכם אמורים להירטב בכוונת מכוון. למשל שידות המשמשות את המתקלח ומוטמעות בתוך תא המקלחת הן הכרח בכל חדר אמבטיה. גם פתרונות אחסון הממוקמים בתוך החדר אך מחוץ לשטח האמבטיה עצמה זקוקים להגנה מקסימלית ממים בשל ריקושטים וזרזיפים הצפויים להם. כיצד, אם כן, תדעו אלו שידות אמבטיה מעוצבות אכן יצדיקו את קנייתן ויספקו עמידות לשנים רבות מאד?

חומר הייצור

בעיצוב חדר אמבטיה, אין חשוב מחומר הייצור. שידות אמבטיה מעוצבות המוטמעות בתוך המקלחת, כמו גם מחוצה לה, יהיו עשויות בדרך כלל מאלומיניום. אם מדובר בשידה שבתוך המקלחת זהו הפתרון היחיד הקביל (למעט אולי פתרון מקביל לו מניקל או נירוסטה, שגם כן ידועים כחומרים עמידים המיועדים להצבה באזורים לחים ורטובים), וכאשר בוחרים פתרונות אחסון אחרין כמו ארונות אמבטיה מעוצבים מחוץ לתא המקלחת, הם יהיו עשויים בדרך כלל מעץ המיועד לחדרי שירות, אשר עבר אימפרגנציה ושימון על מנת להתאימו לשימוש בני האדם בחדרי השירות שלהם.

התאמה עיצובית לחדר האמבטיה

אין ספק שחדר אמבטיה כפרי אינו חדר אמבטיה אורבני. חדר אמבטיה מודרני אינו חדר אמבטיה עתיק לכן, שידות מעוצבות לאמבטיה נקבעות על פי סגנון העיצוב. למזלכם, ניתן כיום להשיג כל התקן לאמבטיה בשלל עיצובים ולא רק בעיצוב הסטנדרטי והמוכר לרובנו. למשל שידה המוצבת בגו-המקלחת אינה חייבת להיות כסופה. ניתן להשיגה כשהיא צבועה בצבעים אחרים המתאימים יותר לסגנונות הכפריים והעתיקים השונים. אם ארונות אמבטיה מעוצבים בדרך כלל מוכרים לכם כארונות חומים/כתומים, אל תתפשרו. כיום ניתן למלוא ארונות לבנים ואפילו ארונות זכוכית המתאימים לעיצוב המודרני.

שילוב תאורה לבית בחדר האמבטיה

שידות אמבטיה מעוצבות צריכות להתאים לרכיבי תאורה לבית, ולהיפך. אם קבעתם כבר כיצד ייראו השידות והארונות שלכם, יש לבחור בזהירות את התאורה, כך שהיא תתאים לעיצוב אשר גיבשתם. בחדרי אמבטיה, תאורה לבית צריכה לספק תנאי ראות טובים, לא מסנוורים מחד ולא עמומים מאידך. לשם כך, יש להיוועץ ביועץ תאורה המתמחה בחדרי אמבטיה.

אפשר לעזור?