שידות אמבטיה מעוצבות מעבות היטב את מראה חדר האמבטיה

חדר אמבטיה מעוצב ודקורטיבי אינו מוגדר כזה אם אין לו שידות אמבטיה מעוצבות. מדוע זה כך? הלכה למעשה, ניכר כי יש צורך רק בהתקני אחסון כמו ארונות אמבטיה מעוצבים, וכך עושה הדייר כאשר הוא בונה את ביתו. ברם, כמות המתנות ומוצרי הצריכה שייערמו בחדר שירות זה יהפכו את הארונות ללא מספיקים, ואז יש צורך בהתקנים כמו שידות אמבטיה להשלמת הליך האחסון. זה לא מקרה חד פעמי, אלא קורה תמיד, בכל בית, בכל מקום. על כן, שידות אמבטיה דקורטיביות הן חלק מהנוף של בתים מעוצבים, ולהיפך. אם הובטח לכם כי בתים מסוימים למכירה הם בתים מעוצבים, רוב הסיכויים שיש בהם שידות אמבטיה מעוצבות.

בתים מעוצבים הם בתים עם שידות אמבטיה מעוצבות

התקן האחסון הזה נראה תמים בשל גודלו הקטן וחוסר הנחיצות בחציבה בקיר. השידה פשוט מונחת כמו שולחן לרווחתו של הדייר. אבל התקן ה אחסון הזה ממש לא תמים, ואחראי על חלק ניכר מעיצוב חדר האמבטיה. שידות אמבטיה מעוצבות הן שידות שחייבות להתאים למראה הבית שלכם, ולכן אנו נכנסים כאן לתמונה ומספקים לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על התאמת השידות הנכונות לחדרים הנכונים. אם חדר האמבטיה שלכם עוצב בסגנון כפרי, מומלץ כי שידות אמבטיה מעוצבות יהיו עגולות, עם ידיות טלסקופיות או אליפטיות. אם חדר האמבטיה שלכם בורגני בעיצובו, ההיפך הוא הנכון: שידות אמבטיה בצורת מלבן, כולל בידית הפתיחה הן ההתקנים הנדרשים. למי שטרם בחר ארונות אמבטיה מעוצבים, הכלל זהה לגביהם.

ארונות אמבטיה מעוצבים ושידות אמבטיה מעוצבות חייבים/ות להתאים

אם כבר יש לכם ארונות אמבטיה מעוצבים, שידות אמבטיה מעוצבות חייבות להיות המשך עיצובי ישיר שלהם על מנת כי אותם בתים בהם אתם גרים יוגדרו בתים מעוצבים. בתים לא מעוצבים הם לא בהכרח בתים חד גוניים או משמימים. הם עשויים להיות גם בתים מאד צבעוניים אך ללא טעם וללא עקביות, ומכך יש להימנע. מהתרשמות שלנו, כשהדייר מסיים את השיפוצים ומתחיל לגור בביתו הקנוי, יהיו לו ארונות אמבטיה מעוצבים ולא שידות אמבטיה דקורטיביות, ולכן הכלל הוא שחשוב להתאים אותן לעיצוב הארון שבחרתם זה מכבר. רק ככה בתיכם יהיו באמת בתים מעוצבים לתפארת, ויספקו לכם את כל הסיבות להתגאות במה שבניתם.

 

אפשר לעזור?