שידות אמבטיה מעוצבות עבור חדרי רחצה ומלתחות

ללא ספק, שידות אמבטיה מעוצבות הן תוספת יפה ולעתים נדרשת עבור חדר האמבטיה שלכם. לרוב, עיצוב קלאסי של חדר אמבטיה יכיל פריטים כמו ארונות אמבטיה מעוצבים, תאורה לבית, והשאר הם רכיבים קבועים של האמבטיה, כמו הד'וש והאמבטיה האופקית. שידות אמבטיה מעוצבות באות לספק לכם פתרונות עיצוב נוספים לארון האמבטיה, ולפתור בעיות של עודף-תכולה שאין לכם איפה לאחסן.

כיצד מאתרים שידות אמבטיה מעוצבות?

שידות אמבטיה מעוצבות יש להתאים על פי ארונות אמבטיה מעוצבים שקיימים בחדר האמבטיה שלכם, ואם הם לא קיימים ניתן לבחור גם שידות וגם ארונות בסט ייחודי המתאים לחדר הרחצה שלכם. צוות יועצים אדריכליים מנוסה ישמח לסייע לכם לגבש בחירה עבור פתרונות אחסון אלו, כזו שתהיה הטובה ביותר עבורכם. בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים ושידות אמבטיה מעוצבות תהווה את קרש הקפיצה לחדר האמבטיה שלכם אם מדובר בבחירה מוצלחת שנעשתה תוך עירוב כל הגורמים המומחים, כגון אדריכלים ומעצבים שונים.

כיצד משלבים עם שידות אמבטיה מעוצבות תאורה לבית?

שילוב תאורה לבית עם שידות אמבטיה מעוצבות נעשה בדרך דומה לזו שבשילובה עם ארונות אמבטיה מעוצבים. רכיב התאורה, הן כגוף תאורה והן כספק אור, צריך להתיישב היטב עם עיצוב הארון והשידה, הן מבחינת הפלטה והן מבחינת הפרזול. שילוב זה יאפשר לכם תאורה לבית ברמה גבוהה, כזו שתתאים לחדר האמבטיה שלכם ותכניס לתוכו אור יקרות.

אלו סוגים של פתרונות תאורה לבית ישנם עבור האמבטיה?

מנורת קיר – מנורת קיר תוטמע על קיר האמבטיה בחלקו הגבוה, ותכיל נורות מוסוות היטב, עם גופי תאורה מוגני מים.

מנורות תקרה – גם מנורות תקרה יכילו אלמנטים דומים, גוף תאורה מוגן מים ונורה מסוות בצורה טובה ביותר. מנורת התקרה תהיה בדרך כלל צמודה ולא תלויה, אך מבוססת על תבניות עיצוב ייחודיות ומעניינות ביותר.

מנורות למראה – מנורות שתפקידן הוא להעשיר את העיצוב של המראה במקלחת. אלו מנורות שצבען הצהוב או הלבן נועד בין השאר להקרין על המראה ולהציג תמונה טובה יותר כאשר מתבוננים בה, מאשר אם הייתם מתבוננים במראה כאשר היא לא מוארת.

שידות אמבטיה מעוצבות, ארונות אמבטיה מעוצבים ורכיבי תאורה לבית רוכשים רק במקומות בהם ניתן ייעוץ אדריכלי בנושאי עיצוב!

אפשר לעזור?