שידות אמבטיה מעוצבות על פי עיצוב חדר האמבטיה

בחירת שידות האמבטיה שלכם חייבת להתבצע בדייקנות רבה על מנת שחדר האמבטיה שלכם ייראה טוב וישדר עיצוב ברמה גבוהה. בשונה ממה שחושבים, לשידות האמבטיה תפקיד משמעותי בעיצוב חדר האמבטיה. הן נמצאות בקדמת הארונות בדרך כלל, ועל כן מהוות ריהוט חלוצי וראשוני כאשר נכנסים לחדר, כלומר זהו רכיב מאד בולט בו. בחירת שידות אמבטיה מעוצבות זהה בתכליתה לבחירת ארונות אמבטיה מעוצבים, ולכן נלמד כיצד לבחור את שניהם על מנת לספק לחדר האמבטיה שלכם מערכת של פתרונות אחסון מהודרים ומעוצבים.

בחירת פתרונות האחסון לחדרי האמבטיה: שידות אמבטיה מעוצבות וארונות אמבטיה מעוצבים

בחירת פתרונות האחסון צריכה להתבסס על הכיוון אליו אתם רוצים לקחת את חדר האמבטיה שלכם. אם ברצונכם לגבש חדר אמבטיה בעיצוב כפרי, ברור שהצבעים החומים אדומים צריכים לשחק כאן תפקיד, ורצוי שהארונות והשידות, בכזה מקרה, יהיו עשויים מעץ ממשי ולא מחיקוי כמו מזונית או MD5, היות ומדובר בחדר שירות שמרבה להירטב. בחדרים מודרניים, טוב תעשו אם צבחרו שידות אמבטיה מעוצבות לבנות. ניתן לבחור אותן כשהן עשויות מעץ צבוע לבן או ממתכת עמידה לחלודה כמו אלומיניום. ניתן גם לצרך לחשבונית הקנייה שידה להטמעה בתוך תא הרחצה, המתאימה במיוחד לעיצוב המודרני. היא כסופה, ועשויה אלומיניום טבעי או נירוסטה.

הימנעות ממסיחים בבחירת פתרונות האחסון

קיימים מספר מסיחים אשר מומלץ מאד לשים לב אליהם. ראשית כל, שידות אמבטיה מעוצבות כמו גם ארונות אמבטיה מעוצבים צריכים להשתלב עם תאורה לבית שהיא מתאימה למבנה החדר. אם תקנו ארונות ושידות בהירות וזוהרות, ובנוסף תמקמו תאורה חזקה שתוקרן על המראה, יצרתם חדר אמבטיה מסנוור, במקום פשוט לאזן בין הכוחות המעצבים את החדר. המהלך הנכון, בהינתן כי ארונות אמבטיה מעוצבים ושידות דומות – מעוצבות עם מראות ובצבע בהיר הוא לרכוש תאורה עם אור כהה עד עמום, למשך לד כתום כהה להנמכת עוצמת הסנוור. כאשר מדובר על שידות אמבטיה מעוצבות מעץ, וארונות תואמים, ומדובר בצבע החום הטבעי, טוב תעשו אם תאורה לבית שתטמיעו בחדר תהיה בהירה וכך תיצור את אפקט הזוהר בחדר, וגם תספק תאורה הולמת לחדר שמטבעו הוא חום, קודר וחשוך.

 

אפשר לעזור?