תאורה לבית חשובה מאד להצלחה בעיצובו

בחירת רכיבי תאורה לבית היא אחת החשובות שתעשו לקראת עיצובו. בתים מעוצבים המעובים בהתקני תאורה מתאימים מהווים את מקומות הדיור השווים ביותר במבחן התוצאה בכל אזור ואזור. פינות אוכל מעוצבות, סלונים דקורטיביים וחדרי רחצה ססגוניים ותוססים – מתבססים כולם על תאורה לבית כך שתתאים לקונספט של אותו חדר.

פינות אוכל מעוצבות

תאורה לבית עבור פינות אוכל מעוצבות היא אמצעי נדרש על מנת לשפר את המראה העיצובי. שולחן איטלקי או מודרני וכסאות עתיקים או חדשים סביבו הם רק תחילת הדרך לעיצוב חדר האוכל שלכם. סיום העיצוב חייב להתבטא ברכיבי תאורה מודרניים, כמו למשל נורות לד צמודות תקרה. אם יש לכם כוננית מגבס, טוב תעשו אם תעטרו אותה ברכיבי תאורה לבית אשר גם משפרים את העיצוב וגם משפרים את התאורה הכללית בחדר.

סלונים דקורטיביים

בדומה לחדרים כמו פינות אוכל מעוצבות, גם בסלונים חשוב מאד להקפיד על תאורה מפוארת. אנו ממליצים להאיר התקני זכוכית כמו מזנונים וויטרינות, וכן להתמקד גם בתאורה מרכזית על התקרה, ובחלקים העליונים של הקירות. בתים מעוצבים על סלונים מוארים היטב הם בדיוק הבתים בהם הייתם מבקשים לגור, ולכן טוב תעשו אם תלכו על מתווה סלונים דקורטיביים מבוססים על התקני תאורה לבית מתאימים.

חדרי רחצה מוארים ומעוצבים

חדרי רחצה המתבססים על תאורה לבית הנבחרת בצורה חכמה ומגובשת הם החדרים בהם הייתם מבקשים להתקלח ולהתארגן לקראת השינה. לכן, ככל שמדובר בבית משלכם, ולא יחידת דיור שכורה, יש לכם אינטרס עליון לדאוג לעיצוב חדר האמבטיה כך שייראה יפה, תוסס, ומואר מאד. אנו ממליצים להטמיע ספוטים במראות הקיר שלכם, ולהתבסס על נורות לדים כנורות תקרה מרכזיות.

תאורה לבית בחדרים אחרים

אנו ממליצים לקחת במלוא הרצינות גם תאורה לגינה ותאורה לבית עבור מטבחים, חדרי ארונות, חדרי אחסון, מעברים ופרוזדורים בבית. בדרך זו, אתם משפרים את העיצוב בטרם הכנסתם רהיט או ארון אחד. מי שמסתמך על תאורה מושקעת היטב בחדרים, למעשה עושה גם חלק ניכר מעבודת העיצוב באותו חדר. לכן, חשוב מאד לדאוג לסדר בתים מעוצבים עם התקני תאורה נאותים. מוטב להתייעץ עם יועץ תאורה שיסייע לכם להטמיע את המנורות השונות ברחבי הבית, ואת גופי התאורה שיתאימו להם.

אפשר לעזור?