ארונות אמבט מעוצבים

בעבר, המטרה העיקרית של ארונות אמבטיה הייתה פונקציונאלית, היצע הארונות היה דל ומרבית האנשים רכשו ארונות מוכנים וסטנדרטים.

כיום, המודעות לתחום עיצוב חדרי האמבטיה עלתה והיצע ארונות האמבטיה המעוצבים בסגנונות שונים ומרשימים התרחב. בטורקיז האוס מודעים לעובדה כי הדבר הראשון אליו שמים לב כאשר נכנסים לחדר המקלחת הם הארונות. אלו קובעים את הקו הסגנוני והמרשים של חלל החדר. לכן, הצעד הראשון המומלץ במקרים בהם החלטתם לשפץ את חדר האמבטיה הוא לבחור את הארון ורק לאחר מכן לבחור את שאר הפריטים אשר יתמזגו בצורה סגנונית והרמונית עם הארון.

סגנונות שונים – היצע עשיר

מעוניינים בריהוט אשר ישדר יוקרה? מעוניינים בארון אמבט בסגנון כפרי עתיק אשר יעניק לכם מראה חמים ומיוחד? או שמא אתם מעוניינים בארונות בסגנון לואי ה- 14? חנותנו מציעה את כל אלו וסגנונות רבים נוספים.

  • מידות – הארונות המוצעים לקהל הצרכנים מגיעים במגוון מידות, צורות וצבעים. ארון האמבטיה חייב להתאים למידות של חלל החדר. אם יש לכם חדרי אמבטיה קטנים בוודאי תהיו מעוניינים בשידות מיני העשויים מעץ במגוון צבעים, שידות סולם, ארונות צרים ועוד. אם חלל החדר שלכם בינוני עד גדול, טורקיז מזמינה אתכם להתרשם מארונות בילד אין רחבים בסגנון עתיק, בסגנון לואי ה-14, מעץ מלא, נמוכים ורחבים מסוגים שונים של עץ, בסגנון קלאסי עתיק העשוי מזכוכית ועץ, בסגנון כפרי ועוד.
  • איכות – אנו מציעים לכם ארונות העשויים מחומרי גלם איכותיים וברמת גימור גבוהה.
  • סגנונות וצבעים – הארונות מגיעים במגוון סגנונות וצבעים.

בחירת הארון המתאים לכם

בחירת הארון חייבת להיעשות לאחר מחשבה מעמיקה ובעזרת יעוץ של אנשי מקצוע מתאימים כמו נגר מקצועי ומעצב פנים.

הפרמטרים אותם יש לשקול טרם הבחירה הם:

  • פונקציונאליות – הארון אותו אתם בוחרים חייב להכיל מספיק מקום לאחסון כל המוצרים החשובים לכם באמבטיה (סבון, כלי רחצה ועוד).
  • מידות – חשוב להביא לחנות את המידות הרצויות של אותו מתחם בו אתם מעוניינים למקם את הארון החדש.
  • עיצוב – אם אתם מעוניינים להחליף ארון חדש בקיים, חשוב שתתאימו את החדש לסגנון העיצוב של האמבטיה ותקחו בחשבון את כל הפרטים (מקלחונים, כיורים, פרטי ריהוט נוספים עוד). אם אתם מעוניינים לרכוש ארון אמבטיה מעץ חדש חשוב כי תקבעו מהו הסגנון בו אתם מעוניינים ובהתאם תבחרו את סגנון העיצוב.
אפשר לעזור?