תאורת קיר לחדר שינה – שלל עיצובים וסגנונות

חדר השינה הוא המקום הפרטי ביותר בביתו של אדם ולכן חשוב שהתאורה שבו תבטא את אופיים של האנשים המשתמשים. קיימים מגוון סוגים של מנורות ושלל עיצובים וסגנונות מהם ניתן לבחור. מה הופך תאורת קיר לחדר השינה לבחירה הטובה ביותר? מה כדאי לקחת בחשבון כשמעצבים את חדר השינה? בדיוק בשביל זה יצרנו את המאמר הבא.

מנורת לילה לחדר שינה

תאורה לחדר השינה

חדר השינה הוא החדר האישי ביותר בבית. זוהי הפינה הכי פרטית, הכי שלכם. לחדר השינה לא נזמין מספר גדול של אורחים ומבקרים, אלא מספר מצומצם מאוד של אנשים מיוחדים, שלהם מקום מיוחד בלבנו. כדאי לחשוב על התאורה בחדרי השינה כאמצעי לביטוי תחושות אלה: של פרטיות, רומנטיקה, חום, אינטימיות ואהבה.

אנו מציעים לכם היצע גדול של גופי תאורה בסגנונות, צבעים וגדלים שונים אשר יהפכו את חדר השינה שלכם לממלכה הפרטית עליה תמיד חלמתם. בנוסף, אנשי מקצוע מומחים ישמחו לייעץ ולעזור לכם בבחירת התאורה הנכונה לחדר השינה שלכם.

אצלנו תוכלו למצוא תאורת חדר שינה אשר תתאים לצרכיו של כל אדם ותתמזג בצורה הרמונית עם שאר הריהוט הממוקם בחדר השינה ומתוך הבנה שהתאורה בחדר זה צריכה להיות מובדלת מתאורת הבית הכללית. אנו מציעים תאורת קיר לחדר השינה, תאורה ממוקדת של מנורות לילה, גופי תאורה מרכזית לחדר, עם אפשרות לעיצובים שקועים בקיר, במגוון עיצובים וצבעים, מנורות, אהילים ועוד אשר יובאו ממדינות אחרות.

תאורה לחדר שינה – 'על קצה המזלג'

גופי תאורה מרובעים העשויים מזכוכית סבתא, נורות זכוכית מעוטרות, מנורת פח בסגנון רטרו, מנורות דייגים, גופי תאורת קיר לחדר השינה, בצורת פעמונים חרוטים מוזהבים, אהיל מרוקאי, אהילי זכוכית מסוגים שונים, זכוכיות משובצות. זוהי רק רשימה חלקית מהיצע גופי התאורה לבית  המרשימים של טורקיז האוס.

אם גם אתם מעוניינים בחדר שינה מעוצב בצורה מיוחדת ומרשימה, תאורת חדר השינה של טורקיז האוס תספק לכם את המוצרים האיכותיים והמעניינים ביותר. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר הרהיטים והמוצרים בחנות שלנו וכן בקטלוג אתר האינטרנט.

אמנות השירות

אנחנו לא מאמינים בתקרות. אנחנו כן מאמינים שתמיד אפשר להשתפר, שצריך להתחדש ושחובה לשאוף ל-100%. האמונה הזאת עומדת בבסיס השירות שלנו, יד ביד עם תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוחות שלנו. אנחנו גם מודעים לכך שמי שמגיע לבקר אותנו, מגיע במיוחד אלינו, הרי לא בקניון קבענו את מושבנו. אנחנו תמיד מעריכים זאת, ומעניקים ללקוחות שלנו בתמורה את המקסימום השרותי, בכל המובנים.

הצוות שלנו נבחר בקפידה כך שנוכל לספק את השירות המקצועי, האמין והמדוייק ביותר. בנינו ישנם מעצבי פנים ומעצבי טקסטיל, מעצבי אופנה ומעצבים גרפיים, וכולנו עם חיבה יתרה לעיצוב הבית ופריטי ריהוט ותאורה. האופי הייחודי של טורקיז האוס, במידה רבה, או כמו פסיפס של האנשים שעובדים כאן, שמבלים כאן יום יום, מבוקר ועד ערב. כל אחד מאיתנו מביא לשולחן את הידע והנסיון שלו או שלה, סבלנות אין קץ ושאיפה אמיתית שכל בית ובית בישראל יהיו מעוצבים להפליא ויקנו אושר ליושבים בהם.