דלתות עץ מלא – יתרונות

היתרונות של דלתות העשויות מעץ מלא ידועים עוד מימי ימימה. דלתות אלו משדרות שילוב מהפנט של חמימות, יוקרה ואותנטיות.

מבחר הסגנונות הגדול מאפשר לכל אדם למצוא דלת אשר מתאימה בסגנונה ובגודלה לביתו. המוניטין של טורקיז האוס נבנה בזכות הריהוט והאביזרים האותנטיים אותם היא מספקת למגזר הפרטי ולאנשי מקצוע שונים בתחום העיצוב והבנייה. אנו מאמינים כי כניסה מרשימה מרמזת על בית מושקע. אם גם אתם מעוניינים בדלתות עץ מלא מרשימות ויפהפיות אשר בקלות יכולות להיות מוגדרות כיצירת אמנות אתם מוזמנים להיכנס אלינו בכל יום ובכל שעה ולהתרשם מהמבחר הרחב.

סוגים שונים של דלתות מעץ

אנו מציעים ללקוחותינו מגוון דלתות עץ בגדלים, צורות, פרזולים ודוגמאות שונות.
דלתות עץ מלא של טורקיז האוס מעוטרות בגילופים, איורים, משולבות בויטראז'ים מרהיבי עין, קשתות, בריחים מיוחדים, ידיות מחומרים שונים ובעיצובים מיוחדים ועוד.

  • דלתות עץ עתיקות – בסגנון הודי, מעוגלות וצרות בשילוב של זכוכית צבעונית, עשויות עץ מאסיבי המשלבות פרזול אותנטי אשר ירשימו כל אדם המגיע אל ביתכם ויעניקו לביתכם את אותו קו עיצובי קלאסי עליו תמיד חלמתם.
  • לכניסה – עשויות מעץ בהיר (מפירוק) אשר ישוו אווירה רעננה ומוארת, מעץ כהה ומלא. בעלות מגוון צורות מרובעות ומעוגלות.
  • מגולפות – העשויות מסוגים שונים של עץ בעבודת יד. מגולפות בשילוב פרזול אותנטי אשר יעניקו לביתכם מראה שהיה נהוג בחצרות המלוכה.

זהו רק חלק מההיצע בחנות שלנו. חנותנו ידועה במגוון הדלתות האותנטיות שלה, אשר יעניקו לביתכם את המראה הסגנוני העתיק, הקלאסי או המודרני עליו תמיד חלמתם ויהפכו את המבואה החיצונית שלו למרשימה ומיוחדת. הייחוד של דלת העץ של טורקיז הוא ייחוד אותו לא תוכלו למצוא בשום מקום.

יתרונות דלת העץ

היתרונות של עץ מלא ידועים עוד מימי קדם, אשר משדר שילוב מהפנט של חום, יוקרה, אותנטיות וכמובן יופי. מבחר הסגנונות הגדול מאפשר לכל אדם למצוא דלת אשר מתאימה בסגנונה ובגודלה לביתו ובכך לגרום לכל החולפים על מבואתו להתרשם ממראה הדלת ולהסתקרן מהקו הכללי של עיצוב פנים הבית.

  • אווירה – תחושה של יוקרה, חמימות ביתית וחיבור עם הטבע. עץ מלא שומר על הגוון המקורי של הדלת לאורך שנים רבות ויוצר קו עיצובי מרשים לכניסה לבית. בנוסף, עץ מלא עמיד בפני נזקי מזג האוויר.
  • חומר ובטיחות – העץ המלא הוא מאסיבי ושוקל הרבה, נחשב חומר איכותי ביותר אשר יעניק לכם את אותו מיגון לו אתם זקוקים. בנוסף, הוא מבודד בצורה הטובה ביותר את החום או את הקור בחדר.
אפשר לעזור?