וילונות מעוצבים לחדר השינה

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

הפער בין שני המצבים עצום וכך גם אופן השינה שלנו. ככל שהחדר בו אנו לנים בלילה נעים ורגוע יותר כך עולה איכות השינה וממנה נגזר התפקוד שלנו במהלך היום.
אם כך, הרשו לנו להעניק לכם טיפ ראשון והוא, הפכו את חדר השינה לאי של פרטיות, גם אם אתם הורים לארבעה ילדים, אל תסכימו להכניס פנימה גורמי הפרעה (כביסה, צעצועים) ובעיקר לא עבודה.

הטיפ השני שלנו מתרכז באופן העיצוב ובראשו בחירת הוילונות. מדובר באלמנט מרכזי בהחלט שמסייע לא רק להצללה או להחשכה על פי צורך, אלא גם משרת את האווירה המיוחדת אותה אנו מבקשים ליצור. היכנסו לרשת מקצועית וגדולה לממכר וילונות מעוצבים לחדר השינה ובחרו לכם את הוילון המועדף עליכם.

תאורה והצללה נכונה

 

הוילון צריך כאמור לאפשר לכם לבחור את מידת האור החודרת אל החדר. קרני השמש של שעות הבוקר יכולות להיות מלטפות ונעימות כאשר הן עוברות דרך בד רך ונעים אך עבה ומל יחסית או עוקצניות ופולשניות כאשר הן חודרות בד וילון דק מדי. כיום ניתן לבחור בסוג וילון המאפשר וויסות מדוייק של האור (וילונות אורגון על דגמיהם השונים למשל). תוכלו להצליל חלקית, להחשיך באופן מוחלט, להכניס אור יום מלא וכן הלאה לבקשתכם.

על צבע וגוון

 

בחירה בוילונות מעוצבים לחדר השינה בצבעי אדום או כחול בוהקים עשויים להעניק לכם צבעוניות יתר ולשבש את תהליך הרגיעה אליו אנו שואפים בשעות הערב והלילה. הבחירה המושלמת היא בחירה בבדים בגוונים רכים, פסטליים, נעימים המשרים רוגע ומשלבים בין יתר הגוונים בחלל החדר. אם אתם בכל זאת מעוניינים בטוויסט מעניין תוכלו להשיגו בעזרת אביזרים שונים לדקורציה (חבקים, מוטות וילון וכו'), או בדים בעלי טקסטורה מעניינת.

מנגנון חשמלי או ידני

 

רוצים להתפנק באמת? התקינו מנגנון פתיחה וסגירה חשמלי, המופעל בעזרת שלט רחוק או בעזרת מתג בקיר. כמובן שלא לכל סוג ניתן להתאים מערכת חשמלית שכזו, לכן כדאי להתייעץ עם נציגי המכירות בחנות בא אתם רוכשים את הוילון, הם ידעו לכוון אתכם לאלו המותאמים לפתיחה וסגירה חשמלית.

שירות ומקצועיות

 

כדאי מאד לוודא מראש כי החברה ממנה אתם רוכשים את הוילונות לבית בכלל ולחדר השינה שלכם בפרט הינה חברה מקצועית המספקת את כל שירותי המכירה והתחזוקה לוילונות. להתקנה בצורה מקצועית יש חשיבות גדולה, איכות הביצוע היא שתשמור על הוילון תלוי היטב ובצורה בטיחותית לאורך שנים. כמו כן וודאו את נושא האחריות. וילונות איכותיים ויוקרתיים הם מוצר יקר ועל החברה לספק לכם אחריות לטווח רחוק על המוצר, ההתקנה שלו וכן התחזוקה שלו בעת הצורך.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

אפשר לעזור?