חידושים בתחום ארונות האמבטיה

בעבר, ארונות אמבטיה היו ארונות פונקציונאליים, בשנים האחרונות ניתן דגש לכל הקשור אל תחום עיצוב הפנים של חללי הבית, ביניהם חלל חדר האמבטיה.

כל אחד מאיתנו מודע לעובדה כי המטרה ההתחלתית של ארון אמבטיה הוא לשם מקום אחסון לבגדים, מגבות ואביזרים שונים. אם בעבר, זוהי הייתה המטרה היחידה ואנשים נהגו לבחור את ארונות האמבטיה שלהם על פי גודלו של החדר וצרכי האחסון שלהם, כיום נוסף מימד נוסף, האסתטיות. ניתן לומר כי נכון לשנת 2013 ארון אמבטיה הוא אביזר לא פחות חשוב מארון מטבח ויש כאלו אשר טוענים שאף יותר. כל אחד מאיתנו יודע כי ריהוט יכול לשנות את הנראות של חדר מקצה לקצה.

חידושים בתחום הארונות

מדי שנה ניתן לראות דגמים חדשים של ארונות אמבטיה מעוצבים והחידוש העיקרי בין הדגמים בא לידי ביטוי בחומרי הגלם בהם משתמשים (חומרי גלם איכותיים אשר עברו עיבוד ומותאמים ללחות משתנה), בתכנון של חלל אחסון הארונות ובעיצובים המרשימים. נכון להיום חלק מהחידושים כוללים גם את הדברים הבאים:
ארונות לניצול חלל – אם מדובר על חלל קטן ופינתי בוודאי תשמחו לשמוע כי ניתן למצוא ארונות צרים המותאמים לפינות של החדר ומנצלים אותם בצורה מקסימאלית.
ארון צר – אם אתם מעוניינים להעניק לחדר אשליה כי מדובר בחדר עם תקרה גבוהה וכן לנצל בצורה מקסימאלית את החלל הקטן של החדר תוכלו לבחור בארון צר המיועד לאמבטיה. ניתן להוסיף לארון זה תאורה נסתרת.
ארון הזזה – בשנה האחרונה רבים מזמינים ארונות הזזה לחדרי האמבטיה. הארונות הפופולאריים ביותר הם אלו אשר עשויים מעץ אגוז אשר עבר עיבוד מיוחד ועמיד בפני לחות גבוהה ומים. ארונות אלו מקנים לחדר מראה כפרי וביתי.
חומרי גלם שונים – חידוש נוסף אשר מאפיין את העיצוב של השנים האחרונות הוא שימוש משולב ומגוון בחומרי גלם שונים. ניתן למצוא ארונות העשויים מעץ, שיש, פלסטיק, שילוב של זכוכית ומתכת ועוד.

מרחפים או עומדים?

שתי המגמות הפופולאריות ביותר כאשר מדובר על סגנון של ארונות: מרחפים או עומדים. את הארונות העומדים אנו מכירים שנים ארוכות, אך כיום מדובר על סוגים שונים של רגליות מעוצבות, דבר המאפשר לשטוף את הרצפה מתחת לארון, להימנע ממגע ישיר של מים וכמובן ליהנות ממראה מיוחד ומעוצב עם רגליות וידיות מיוחדות אשר נבחרו על ידי הלקוח. הארונות המרחפים תלויים על קיר חדר האמבטיה ונראים כאילו הם מרחפים באוויר. דבר זה יוצר מראה מיוחד מאוד ומאפשר ניקיון קל של החדר.

אפשר לעזור?