כיצד מתאימים דלתות פנים לאופי החדר

 

אולם, רבים מאתנו פשוט לא מבינים כי העיצוב והריהוט החשוב ביותר לא נמצא דווקא בתחומי הריהוט הסטנדרטי ואפילו עומד וניצב ממש מול עיננו. דלתות הכניסה הפכו לעמוד התווך של עיצוב בתים, דירות ועסקים רבים הרבה לפני הריהוט ה"הארד קור", ולכן דווקא האזורים המשולבים עם הקירות והרצפות חייבים להוות השלמה ולאפיין באופן מקורי, ולא במקריות את החלל הפנימי אותם הם מקדמים.

התאמת הדלתות מבטאת לא רק את הפרטיות והאווירה האישית בחדר אלא מביאה אלמנט ונגיעה עיצובית נוספת שמעבירה את הצורך לשדרוג עיצובי ייחודי. אחד היתרונות המשמעותיים בתחום הדלתות המעוצבות בא לידי ביטוי על ידי הקלות להתאים אפילו את העיצוב המשוגע ביותר ולאפיין כל חדר באופן שונה מבלי לפגום בעיצוב הכללי, ויותר מכך, להוסיף לו.

התאמת דלת הפנים לחדר הילדים

 

דלתות פנים מעוצבות לבית הם בין האלמנטים מהמעניינים ביותר איתם ניתן ליצור עיצוב מיוחד ומגוון ביותר. האפשרות לקחת דלת ולהעניק לה אופי, וכמובן להעניק באמצעותה אופי לחדר הילדים הופכת אותה למלכת הכיתה של העיצוב המשודרג. לא רוצים עיצוב רועש מידי שישפיע על מראה הסלון? תוכלו לבחור ולעצב צד אחד במראה שקט ואילו את הצד השני בסגנון הילדותי המתאים. את הדלתות יש אפשרות לשדרג בכל עת, במקרה של דלת איכותית ניתן לצבוע או לסגנן באופן בוגר ואופנתי יותר בכל שלב בהמשך התבגרותו של ילדנו.

עיצוב דו צדדי – דלתות בעיצוב משתנה למטבח

 

כפי שציינו, אחד הפתרונות היותר מעניינים מהם ניתן להתרשם הוא עיצוב דו צדדי שמעניק לחדר מראה ייחודי בעיצוב אישי יותר. עיצוב דו צדדי מעניק אפשרות בחירה והתאמה עיצובית בחדר או במשרד עצמו ומצד שני, בצד החיצוני של הדלת ניתן לבחור בעיצוב כללי ואחיד במראה זהה ליתר הדלתות ליצירת מראה מדוגם וקלאסי. עם זאת, ישנם כאלה המעדיפים לבחור בעיצוב מוטרף או משתנה גם בתחום החיצוני. בחירה בעיצוב משתנה מחייב הקפדה וחשיבה מקדימה בכל נושא העיצוב מהחוץ אל הפנים. בהתאם למראה הכללי של הבית והמראה הספציפי של החדר עצמו.

שקוף שזה מעוצב – איך מעצבים דלת שקופה בחכמה

 

עיצובים נקיים יותר, שקופים למחצה, ניתן לראות במקומות כמו משרדים אשר מצד אחד מחפשים אחר האווירה הפרטית, אבל מצד שני את היוקרה הייחודית. לאחרונה ניתן להתרשם מדלתות הכוללות עיצוב , ציור ואף חריטה על זכוכית שמעניקות לדלת בכלל ולמשרד בפרט מקוריות וייחודיות מפתיעה.

כניסה לעולם העיצוב היוקרתי הוא לאו דווקא זה אשר דורש מוצרי יוקרה ופריטי עיצוב משלימים במחירי עתק. היכולת להביא את הבית למראה מסוגנן ומקורי, אינו דורש כיתות רגליים וסרבול. עבודה עם מעצב או בית עסק מקצועי ובחירה בדלתות מקוריות וייחודיות, ואפילו שדרוג דלתות באופן עצמאי והדרכה מקצועית יעניקו לעיצוב הפנים נגיעה ומהפך משמעותי.

אם אינכם רוצים דלת פנים שקופה לחלוטין ניתן להזמין כיום דלתות פנים משולבות בחלון בגדלים וצורות שונות. 

אפשר לעזור?