עיצוב הבית באמצעות מערכות ישיבה

אם אתם נוהגים לארח חברים או משפחה ואין לכם חדרים מיותרים בבית, אתם לבטח מכירים את ההתארגנות בסלון והנסיון להפוך ספה סטנדרטית למיטה נוחה.

לרוב יקיצו האורחים בבוקר עם צוואר כואב, גב עקום ועייפות תהומית. אפשר גם אחרת, אם רק תבחרו את הספה המתאימה, כזו שתהיה גם יפה בסלון וגם תהפוך למיטה נוחה ומזמינה.

הבדל של יום ולילה

ספה נוחה לישיבה היא לא בהכרח גם ספה שנוח לשכב או לישון עליה. יצרני מערכות ישיבה רבים, ביניהן ספות, שמים את הדגש על המראה היפה ועל נוחות הישיבה מבלי לתת את הדעת על מצבים של שכיבה או לינה. תוכלו למצוא מערכות ישיבה מעור, רכות, מבריקות ומלטפות, או מבדים אחרים יפים ומושכים את העין אולם לא פרקטיים ללינה. השאלה היא מה עושים כשיש לכם אורחים או אפילו לכם עצמכם, בבית, אין מספיק מקומות לינה? התשובה המנצחת היא: ספה נפתחת.

בואו נשב על זה

המשמעות של ספה נפתחת היא היכולת שלה להפוך מספה למיטה לכל דבר. פעם היו אלו ספות הנוער שאפשרו את הפונקציה הזו, ושימשו בעיקר בחדריהם של בני נוער מתבגרים. עם השנים החלה תעשיית הרהיטים ליצר ספות יפות ואופנתיות יותר, כאלו המתאימות לחדר המגורים ומשמשות מקום ישיבה נפלא ואסתטי. החידוש היה באפשרותן של ספות אלו להפתח לעת ערב ולהפוך למיטה. הסוגים הם רבים: המשענת שמתרוממת ומגלה מתחתיה מיטה מקופלת, מיטה נשלפת מתחת לספה ועוד. באופן זה, הרווחתם פינת ישיבה ואירוח בסלון שלכם, יחד עם מיטה לשעת הצורך. ספה נפתחת היא דבר נוח עד מאד, נעימה לעין, ניתן להסב אותה למיטה זוגית או קטנה מעט יותר בקלות.

פתרון זה הוא יעיל, פרקטי ואפילו חסכוני, מאחר ורכשתם שתי פונקציות בפריט אחד. אם בעבר ספות נפתחות היו מוגבלות מבחינת העיצוב שלהן והתאמתן לחדר מגורים, הרי שהיום התמונה שונה לגמרי. הספות הן בעצוב חדשני ומתקדם, עשויות מחומרי גלם שונים ובאיכות גבוהה. הן נוחות לישיבה או שכיבה בטלה והן פשוט מושלמות לשנת לילה.

נרדמים בישיבה

אם יש לכם צורך בפתרון לינה ואינכם מעוניינים להפוך את הסלון היפה והמושקע לחדר שינה, הפתרון האולטימטיבי הוא ספה נפתחת. מגוון הספות המוצע היום מאפשר לתכנן את חדר המגורים באופן מודרני, קלאסי, כפרי או כל סגנון אחר המתאים לכם ולטעמכם, וללא הצורך להתפשר על מראה הסלון, איכות האירוח וכן על איכות השינה. מידותיה של הספה, כשאינה פתוחה, הן סטנדרטיות, קונבנציונלית ואינן גדולות יותר, כך שגם מבנה הסלון וניצול החלל הוא אופטימלי. כמובן שספה נפתחת מתאימה לשימוש גם בחדרי נוער, פינות או חדרים אחרים בבית.

אפשר לעזור?