הקשר בין עיצוב הבית וחימום תת רצפתי

יותר לא תצטרכו להעביר את התנור מחדר לחדר.

חימום תת רצפתי היא מערכת הבנויה על צנרת מים מיוחדת אשר פרוסה מתחת לכל שטח הבית. רצפת הבית משמשת למעשה בתור גוף החימום וכך כל הבית מתחמם בצורה אחידה ונעימה. המים הזורמים בצינורות המיוחדים שממוקמים מתחת לרצפה, נעים במעגלים שלמים ללא חיבורי צנרת נוספים ובכך מונעים נזילות או אבנית והופכים את המערכת לאמינה. בטיחות היא חלק בלתי נפרד ממערכת החימום התת רצפתי משום שאינה מעלה את הסיכון של התלקחות בבית, זאת בניגוד לכלי חימום אחרים אשר גורמים להתלקחויות, לצערנו מדי חורף.

עצבו את הבית כפי שתרצו

מעצבי פנים רבים שתפגשו יעידו כי מערכת החימום המומלצת ביותר לכל בית מבחינתם היא חימום תת רצפתי. מלבד מגוון היתרונות של המערכת, ישנו היתרון שהיא כמעט ובלתי נראית לעין ובכך מאפשרת לעצב את הבית ללא אילוצים וכפי שתרצו, כיוון שהמרכיב היחיד שיהיה גלוי הוא רכיב השליטה בטמפרטורה. שאר המערכת ממוקמת למעשה מתחת לרצפת הבית כך שהיא אינה נראית לעין. בניגוד לכלי חימום אחרים כמו מזגן או תנור שתופסים מקום ספציפי בבית, החימום התת-רצפתי אינו נראה לעין ותורם לעיצוב הבית בדיוק כפי שאתם מעוניינים.

חשבו גם לטווח הארוך

יתרונו העיקרי של חימום תת-רצפתי הוא פריסתו לאורך כל הבית ולא רק בחדרים ספציפיים כמו במקרה של קמיני גז, רדיאטורים ניידים ותנורים על חשמל. לדוגמא: במידה ויש לכם מזגן בסלון הבית אך בעתיד תהיו מעוניינים לבנות חדר נוסף באמצעות קיר גבס, יהיה עליכם להתקין מזגן או אמצעי חימום נוסף עבור החדר החדש, בכדי שגם שם תוכלו ליהנות מחימום נעים בחודשים הקרים. לעומת זאת, חימום מתחת לרצפות יסיר את הדאגה מראשכם והדבר יאפשר לכם להרחיב את הבית בעתיד או לשנות את התכנון המקורי מאחר ומערכת החימום תהיה פרוסה לאורך כל הבית ותחמם את כולו כיחידה אחת, כך שגם החדר החדש יקבל חימום. לכן זכרו, לחימום הבית בתצורה זו יש השפעה לטווח הארוך על כל שינוי עתידי בבית.

מגוון יתרונות נוספים

מבין כל שיטות החימום, שיטה זו היא בין החסכוניות בשוק. כמו כן, מערכות אלו הינן ידידותיות לסביבה זאת משום שמשאבות החום אינן מסכנות את הסביבה ואינן מסוכנות אלא עושות שימוש באוויר ובאנרגיית השמש. מערכת הבקרה המתקדמת של המכשיר תאפשר לכם לשלוט בטמפרטורה של כל חדר בנפרד, וליהנות מחימום נפלא וממערכת חכמה. מערכת חימום זאת היא אחת מהבטוחות ביותר אשר אינה מהווה סכנת התלקחות לבית. מעכשיו אין צורך להתרכז בעתיד באמצעי חימום, ברגע שתתקינו חימום תת רצפתי, תוכלו לעצב את הבית כפי שאתם חולמים.

אפשר לעזור?