עיצוב מטבחים עם אריחי קרמיקה

עולים על המשבצת הנכונה

עיצוב ודקורציה של מטבחים תמיד היו בעיני חלק מאומנות רבת כישרונות. השילוב של הקולינריה שנוגעת בכל החושים שלנו יחד עם העיצוב הפרקטי והנראות במטבח הם תבלינים אשר חייבים להשתלב יחד בחכמה ומלאכת מחשבת אמיתית, אחרת כפי שיודע כל בשלן מתחיל, חוסר האיזון בין הטעמים, הריחות ונראות המנה ייצרו מרקם בלתי אכיל שאינו נעים בטעמים ובתחושות.

ההקפדה על העיצוב והנראות של המטבח יוצרת מתחם ומאין מקדם לעולם המזון והקולינריה, אותו כבוד שחייב להתבטא באזור המרכזי והעיקרי של הבישול – האם המטבח שלכם עושה לכם חשק להיכנס ול"תת בסירים"?

מועדון שחמט ארוחת הערב – מהיום כן משחקים עם האוכל

עיצוב בקרמיקה בין העיצובים החדשניים והנועזים ביותר בתחום עיצוב המטבחים הישראליים. עיצוב קרמיקה באמצעות אפליקציות בגוונים של משחק החיילים והחשיבה המסורתי יביא לייחודיות במטבח ועניין רב הן בקרב דיירי הבית והן בקרב האורחים. העיצוב השחור-לבן מביא מצד אחד לאווירה נקייה ואלגנטית ומצד שני קונטרה מעניינת בינו לבין עצמו. עיצוב בסגנון שחמט על השולחן או משטח העבודה ידרוש שילוב קלאסי ונקי הרבה יותר באזור הקירות והרצפות להדגשת הסגנון הייחודי וליצירת קונטרה אסתטית ונעימה.

ארוחת בוקר ישראלית – עיצוב ים תיכוני אותנטי

מה יותר טוב מלהתעורר לניחוחות של ירקות, לחם, ביצים המתבשלות להם לאיטן על הכיריים ומיץ תפוזים ריחני וסחוט, והכל טרי ומונח על שולחן האוכל? עיצוב מסוגנן בעל ניחוח ישראלי הוא לא פחות ולא יותר בין העיצובים המרגשים ביותר שראינו לאחרונה בעולם הקולינריה המקומית. שילוב גוונים טבעיים ושילוב עץ סינטטי וקרמיקה הם בין הסממנים המזוהים ביותר עם אגן הים התיכון אשר מעניקים את התחושה האמיתית שאנו רוצים לקבל מסעודה ישראלית ים תיכונית אמיתית – ניחוח של מלח ים, ריחות קלים של נסורת מעובדת בשילוב פרות וירקות טריים מכל טוב הארץ הנישאים באוויר – השראה שנלקחת מכור היתוך רב תרבותי ועם זאת צברי במיוחד.

זיכרונות מבית סבתא – עיצוב מטבחים נוסטלגי

זוכרים את המטבחים הישנים והפשוטים מה שנקרא "מטבחים כפריים"? לשם בדיוק חוזר העיצוב המודרני של היום. עיצוב שחוזר לכאורה לתקופה הנוסטלגית והפשוטה משתלב עם המודרניזציה וכולל אריחי קרמיקה בסגנון הישן והטוב בתוספת לפריטים משלים כמו מי-חמים, סירים וכלי מבטח בעיצוב של פעם עם כל הטכנולוגיה המודרנית, הקרמיקות הנוסטלגיות מעוטרות ומעוצבות בסגנון פרחוני ובהיר ומשלבות בתוכן סיפורים ישנים בעלי ניחוח של מזון טרי של בית.

עיצוב המזרח הרחוק – שלווה במטבח המודרני

עיצוב בסגנון המזרח הרחוק עדיין לא נכנס במלוא עוזו אל המטבח הישראלי, אבל יש המלחשים שהטפטופים הראשונים כבר בדרך לכאן, המנורות הסיניות, האהילים המיוחדים והמסורתיים, הגוונים המיוחדים של הקרמיקה וריהוט המטבח הופכים אותו לבעל סגנון אתני במיוחד בהשראה דרמתית וצופנת אגדות וסיפורי עמים מרתקים. את המטבח הזה מאפיינים גוונים כתמתמים אדומים וחומים להענקת חום עשיר ושונה ממה שרובנו מכירים בדרך קבע במטבחים הסטנדרטיים.

אפשר לעזור?