פתרונות הצללה לגינה

איזה פתרון הצללה הכי מתאים לגינה שלכם?

בחצרותיהם של בתים רבים, גינה אינה רק לנוי, שנועדה לייפוי סביבת הבית ולעיצובה אלא מהווה מקום שבו יושבים ומבלים, מארחים, אוכלים. על מנת לאפשר ליהנות מהשהייה בגינה בימי הקיץ, דרוש לה פתרון הצללה אפקטיבי.
כאשר מדברים על פתרונות הצללה לגינה מדובר, בעצם, בפתרון המיועד גם ואולי בעיקר לבעלי הגינה האוהבים לשבת בה ולארח בה. הפתרון המיטבי הוא פתרון משולב, כזה המהווה הגנה אפקטיבית לריהוט היקר המוצב בגינה ולאנשים היושבים עליו.

ניתן להצליל גינה באמצעות סוגים שונים של סוככים כגון שמשיות, רשתות צל וסוגרים מתוחכמים יותר, כגון סוככי זרועות, המעניקים חיפוי טוב.
סוככי זרועות מאפשרים לנו לשלוט על שטח החיפוי לפי מהלכן של קרני השמש. אם קיימת בעיה קשה ומתמדת של שמש חזיתית, ניתן להוסיף על סוכך הזרועות מסך נגלל קדמי. במקרים שהשמש הצדית חזקה, רצוי ומומלץ לשקול פתרונות הצללה חלופיים.

מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני שנבוא להתקין את הפתרון האפקטיבי ביותר בהתאמה למצב הקיים בגינתנו.
מאחר שתנאי הכרחי לתקינותו, לכשירותו ולעמידותו לאורך זמן של סוכך, עליו להיות עשוי מחומרים איכותיים ובטיחותיים. ייעוץ מקצועי של נציגי שירות יצרני סוככים מקצועיים יסייע לכם להתאים את הפתרון הטוב ביותר האפשרי להצללת הגינה.

שיקולים לרכישת פתרון להצללה

שיקולים שונים עשויים לקבוע את סוג הסוכך, ובהם, כמובן, השיקול הכספי. על מנת למצוא מענה לטווח ארוך מומלץ להשקיע בסוכך עמיד בפני גורמי שחיקה שונים.
לבד מפרגולות שונות מעץ או מברזל, מאלומיניום או מנחושת, ניתן למצוא חיפויים משמשונית משוריינת, מבד אקרילי, עם אפשרות לפתוח את הסוכך ולסגור אותו באמצעות מנגנון משולב – ידני ומכאני – או אף באמצעות שלט רדיו. מי שרוצים להעצים את רמת הבטיחות של הסוכך יכולים להזמין סוכך עם חיישן זעזועים, אשר עצמת רוח מעבר לרמה מסוימת גורמת לסגירה אוטומאטית מיידית שלו.

פתרונות הצללה איכותיים נדרשים גם כדי להגן על אביזרים דקורטיביים שונים בגינה בכלל ועל ריהוט גן בפרט. מי שמרבים לשבת בגינה בוחרים לרהט אותה בריהוט איכותי לרווחתם ולהנאתם. בשל החשיפה המתמדת למזג האוויר, לרוחות, לשמש, ללחות ולרטיבות, נדרשת הגנה מיטבית עליו.
גם אם פתרונות ההצללה אינם נותנים מענה מלא, אולטימטיבי, להגנה מפני השמש והרוח שבאים מהצדדים, היא ודאי מעניקה רמה סבירה ואף טובה להצללה.
נכון להידרש אל ההצללה כחלק בלתי נפרד מתחזוקת הגינה ולא רק כפתרון לאנשים היושבים בה מפני השמש הקופחת ואולי אף מפני הגשם היורד עליהם. לשירותכם יש מגוון אפשרויות להתקנת אמצעי הצללה טובים.

במקום שבו מוצע לכם מגוון עשיר של פריטי גן מעוצבים תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע על בחירת סוג הסוכך המתאים לשמירה עליהם, סוכך המאפשר גם ליהנות מחוויית השהייה בגינה שלכם ולארח בה את אורחיכם.

אפשר לעזור?