רהיטי גן מעץ

כיום, יותר אנשים בעלי בתים צמודי קרקע מעוניינים להפוך את החצר או הגינה שלהם לפיסת גן עדן.

בטורקיז האוס תוכלו למצוא מגוון רהיטי גן מעץ בסגנונות, צורות, צבעים וגדלים שונים אשר ישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר ויהפכו את החצר שלכם לבעלת סגנון מיוחד ומרהיב.

הפרופיל של העץ

המראה הטבעי של העץ משווה לסביבה החיצונית של הבית אווירה חמימה ומשפחתית.

העץ מקרין חיבור לטבע וכאשר בוחרים לשלבו בריהוט הגינה, הוא משתלב בצורה הרמונית ויפהפייה. הייחוד של העץ בא לידי ביטוי בכך שהוא מתאים לכל חצר, מרפסת או גינה וכיום ישנם רהיטי גן רבים אשר מיוצרים בהתאמה מלאה לחצר הבית (ספסלים, אביזרי עץ בסגנונות קלאסיים עתיקים, נדנדות ועוד).

כל רהיטי העץ המוצעים בחנות טורקיז האוס עשויים מסוגי עץ איכותי, הבנייה שלהם יסודית ומקצועית ואיכות הגימורים שלהם גבוהה. הסגנונות והעיצובים של הרהיטים מרהיבים ומושכים את העין וניתן לבחור בסט ריהוט שלם העשוי מעץ טיק וסוגים נוספים שיתאימו לעיצוב גינה בסגנונות שונים.

החצר הופכת למקום מיוחד

אם גם אתם מעוניינים לשבת במרפסת או בחצר שלכם על ריהוט גן מעץ נוח, איכותי ומפנק, אנו מזמינים אתכם לעיין במבחר הרהיטים בקטלוג האינטרנטי שלנו וכן להגיע אל החנות הממוקמת במושב בני דרור.

בחירת ריהוט צריכה להיעשות בצורה מושכלת תוך התחשבות בפרמטרים הבאים:

הגודל – יש לקחת בחשבון את גודל החצר, פרגולה, הגינה או המרפסת בהם אתם מעוניינים להציב רהיטי גן. בחירת מערכות ישיבה מעץ (שולחן פלוס כסאות), יהיו בהתאם לגודל החצר.

רמת הישיבה – איכות הריהוט תשפיע באופן ישיר על תחושת הנוחות שלכם כאשר אתם מתיישבים על כסא העץ המרשים במרפסת הבית או שותים כוס קפה בפינת הישיבה בחצר שלכם.

עיצוב – מומלץ להתאים את צבעי הרהיטים ומבני עץ נוספים הקיימים בחצר כגון פרגולות, דקים, גדרות, פריטים דקורטיביים שונים, בתי עץ לילדים וכדומה.

יתרונות הריהוט מעץ – יש להגיע להחלטה באם אתם מעוניינים בריהוט גן אשר ישדר סגנון ותחושה שונה מאשר ריהוט העשוי מחומרי פלסטיק, מתכת או חומרים אחרים. אם אתם חוששים שהריהוט העשוי מעצים לא יחזיק מעמד לאורך שנים, חשוב שתדעו כי סט הריהוט המשולב של טורקיז העשוי מעץ טיק, יכול להחזיק מעמד משך שנים רבות בכל תנאי מזג האוויר.

תקציב – יש לבחור את הריהוט בהתאם לתקציב אותו קבעתם מראש. בחנותנו מבחר רהיטי גן בטווח מחירים רחב ומגוון.

אם אתם מעוניינים להפוך את חצר הבית למסוגננת ומרשימה, אנו נשמח לעזור לכם בבחירת הריהוט המתאים לחצר, לגן ולמרפסת.

אפשר לעזור?