שילוב קמינים בסלון

ברוכים הבאים אליכם הביתה, המקום שהכי כיף לחזור אליו, בקיץ וגם בחורף.

המקום בו אתם יודעים שמחכה לכם המשפחה האוהבת, המרק על הגז והקמין המחמם שנותן את התחושה האמיתית של החיבוק של בית. אתם חוזרים הביתה מהרוחות העזות של החורף, האף ממש אדום וצורב מרוב קור, מדליקים את המזגן ומחכים ומחכים וכלום לא קורה, כמה מעצבן זה יכול להיות?

מי שנתקל במקרה הזה יותר מפעם אחת, שירים את היד! נכון שהחורפים שלנו קצרים ולכאורה לא רציניים כמו במדינות אחרות, בהם החורף מתארח לתקופה ארוכה במיוחד. אבל האם אתם מוכנים לסבול ולקפוא אפילו יום אחד? אנחנו חושבים שלא! אז למה לסבול?

שומרים על החום מבלי לבזבז

אמצעים לחימום הבית, כמו קמינים הפועלים על דלק או סולר להסקה, אף פעם לא יגרמו לכם להיתקע במצבים בלתי נעימים, דווקא בזמנים שבלתי אפשרי לקרוא לטכנאי מזגנים, בשבתות או בשעות מאוחרות במיוחד של הלילה. קמינים המופעלים באמצעות דלק, בתנאי שנרכשים בחברה מקצועית, מסוגלים לספק לכם בעירה ממושכת ביותר גם ללא תוספת דלק ועצים נוספת למשך זמן של עד 10 שעות! חשבו על החשמל שאתם חוסכים בחורף. תוכלו להפעיל את הקמין לפרק זמן קצר עם כניסתכם הביתה לשעות ארוכות ולשמור על חום הבית גם במשך הלילה ללא הפעלתו.

סלון מחומם במיוחד בחורף הקר

קמינים איכותיים ובטיחותיים הפועלים על דלק, בנויים עם שכבת חיפוי עבה ובטיחותית במיוחד, המאפשרת לכם להפעילו ללא חשש. חשבו כמה נעים לצאת אל הסלון המחומם מייד אחרי המקלחת. לשבת עם המשפחה לארוחת ערב נעימה, כשהחום ממלא את כל חלל החדר מבלי לחשוש מבזבוז החשמל כמו בהפעלת המזגן. פיזור החום מתבצע באופן מלא באמצעות מערכת שליטה ייחודית, המצאת בתוך קמינים המופעלים באמצעות דלק, החום ותיעול החום מתבצע על ידי מערכת שליטה בטיחותית, המתאפשרת באמצעות אפשרויות ויסות רבות.

בקמינים המשוכללים יותר קיימות דלתות הזנה המאפשרות לכם להזין את הקמין בעצים גם במהלך הבעירה בצורה בטיחותית, הדלתות ניתנות לנעילה חזקה במיוחד לשמירה על בטיחות הילדים, דיירי ואורחי הבית.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים קמין לסלון?

לפני רכישת הקמין יש לשים דגש על המפרט הפנימי והחיצוני שלו, על המבנה שלו ועל רמת הבטיחות שלו, אפשרויות ההצבה שלו ותקני הבטיחות שלו, קמינים איכותיים ביותר יכללו את כל תקני הבטיחות והאיכות הנדרשים כמו, תו תקן צרפתי NF , תו תקן אירופאי CE, תו תקן אמריקאי וקנדי ULC ו UL ואישור מכון התקנים הישראלי לקמינים ומוצרים הפועלים באמצעות הזנת דלק ועץ. ניתן למצוא היום קמיני גז תוצרת כחול לבן אצל מספר חברות ישראליות ובמקרה כזה עליכם גם לשים לב שלקמינים אלה יש תו תקן ישראלי.
מלבד התקנים יש לשים דגש על דפנות הקמין ולוודא כי החום בעת התקרבות או מגע בקמין אינו מהווה סכנה, שאי אפשר בשום אופן להכניס את היד. כמו כן, בקמינים בהם קיימת דלת צדדית יש לבדוק את איכות וחוזק הנעילה, נסו לפתוח אותה בעצמכם במצב סגור ונעול.

איכות האוויר ומניעת ריחות לוואי

לאחר שוידאתם את בטיחות המוצר, שאלו מהו זמן הבעירה המקסימאלי של הקמין ללא הוספת דלת ו/או גזרי עץ ומהם כללי הבטיחות בנוגע לקמין הספציפי בו בחרתם, מהן אפשרויות וויסות הבעירה ומהי יכולת השליטה על הבעירה שלו, שאלו האם בעת פעילות שריפת העצים נוצרים ריחות לוואי בבית וודאו, כי בקמין מנגנון AIR WASH, מנגנון שטיפת אוויר המונע את הצטברות הפיח והעשן בתוך הבית. הצטברות פיח מסוכנת לדרכי הנשימה שלא לדבר על הריח שנוצר בבית עקב העשן.

לחורפים ארוכים, חמים ונעימים!

*****

אפשר לעזור?