גלידריית אלדו בזכרון יעקוב

שיתוף:

בעל המקום ביקש ליצור אוירה שונה לגמרי. ביקש להבהיר שמדובר בגלידריית בוטיק, אחת כזו שמדגישה את האיכות המצוינת בדרך הייצור שלה, שמשדרת אלגנטיות, מביאה איתה ניחוח וטעם איטלקי אמיתי.
ועל כן הרעיון היה ליצור מראה מאוד אלגנטי, חם ומזמין, שילוב חומרים שונים – עץ, בטון, ברזל וזכוכית. בעיצוב הפנים, יש חשיבות רבה לפרטים, אבל התכשיטים הנוצצים ביותר שבסופו של דבר מאירים הכל ויוצרים את האווירה הסופית הינם גופי התאורה. הרי בלעדיהם לא רואים את כל היופי. מהרגע הראשון היה לי ברור שאת הגופים נרכוש בטורקיז האוס – בני דרור. השפע והיופי שלהם מפעים אותי מחדש בכל פעם. אז בחרנו פסי צבירה אלגנטיים לאורך איזורי העבודה, גופים עם אהילי זכוכית בסגנון עתיק עם טאצ' תעשייתי לאיזורים של מרכז הגלידרייה ומעל דלפקי העץ, מאווררי עץ יפהפיים בין לבין, ואהילי זכוכית קטנטנים לאורך חלון הזכוכית שיגרמו לאנשים להיכנס גם בערב אל תוך הקסם הזה שקורה בפנים.
למרכז הגלידריה מעל השולחן המעוצב שיצרנו מאפס והספסלים משני צידיו, הייתי חייבת מנורה מדהימה. אחת כזו שתפעים את כל מי שנכנס. לא ידעתי איך היא תיראה מראש, אבל ידעתי שאזהה אותה ברגע שאביט בה. ואכן זה קרה בשניות הראשונות לאחר שנכנסנו לטורקיז האוס. ראיתי את המנורה היפהפיה והמרשימה ביותר שיכולתי לדמיין – אהבה ממבט ראשון. על הקירות הוספנו מנורות קיר עם זרועות מתכווננות, ובחוץ הוספנו תאורת קיר שתאיר את העמודים שבין החלונות.

אדריכל: הילה קול- אדריכלית פנים
אדריכלית פנים באיזור השרון בעלת ותק של 11 שנים במקצוע, סיימה לימודי תואר ראשון בניהול פרויקטים באדריכלות פנים מסחרית, באוניברסיטה לאומנויות, לונדון (UAL). מאז עבדה כמעצבת ואחראית פרוייקטים במשרדי עיצוב פנים בלונדון ואז בישראל. בשלוש השנים האחרונות הינה בעלת משרד עצמאי העוסק בעיצוב פנים מסחרי ופרטי.
תוכלו להתרשם מתמונות נוספות של מגוון פרויקטים בכתובת: www.ColeHila.com וליצור קשר בטלפון – 054-2323126
למידע נוסף צרו קשר
אפשר לעזור?