בתים מעוצבים סוללים את הדרך לרמת חיים גבוהה

בתים מעוצבים מבטיחים לכם תמורות רבות ברמת החיים שלכם. כשהבתים הנם מעוצבים, אתם יכולים ליהנות ממגוון חדרים מפנקים, ולחיות בבית שלכם בצורה מרווחת ונעימה. אם אתם מעוניינים להבטיח בתים מעוצבים במקומות מגוריכם,  כאן תוכלו לקרוא כיצד מממשים זאת.

גשו לתכנון הבית עם קונספט סדור

חשוב לדעת מהו הקונספט הפנימי של עיצוב הבית: כפרי חום, מודרני לבן/תכלת, ועוד. מאד חשוב להיות עקביים. אם החלטתם שהבית יהיה כפרי, יש לחזור על המוטיב החום כתום בכל מקום שאפשרי: על הרהיטים, באריחי הרצפה, ואם אפשר אז גם כחיפויי קיר במקום הלבן, אף על פי שהאחרון הוא צבע נייטרלי שמשתלב בכל סט עיצוב. בתכנון בתים מעוצבים, חשוב לשים דגש גם על הצורה והממד, להחליט האם מפרזלים ומתכננים את החלונות והמשקופים בהתבסס על צורות מרובעות או עגולות. מבחינת הממד, חשוב לדאוג להכניס רכיבים קטנים חדרים קטנים ורכיבים גדולים לחדרים גדולים (רכיבים = רהיטים, דלתות, חלונות ופרזול) על מנת להבטיח התאמה בפרספקטיבה לגודל החדר.

ממשו את הקונספט הסדור באמצעות בחירת אביזרי ומוצרי בית

חשוב שהבחירה תיעשה בחברה אדריכלית שמתמחת במוצרי בתים מעוצבים. החברה מייצרת את המוצרים באדריכלות פנים מתוחכמת, במסגרתה תוכלו ולמצוא את כל מה שמתאים לדירתכם באופן אופטימאלי. אנו ממליצים להיעזר, כשאתם מעצבים בתים מעוצבים, במומחים של החברה על מנת להבטיח את המוצרים המתאימים ביותר עבור חדרי הבית שלכם.

סוגי חדרים בבית שיש לעצב בדרך ייחודית

חדרי אורחים – סלונים דקורטיביים, פינות אוכל מעוצבות, מתחמי אירוח תחת כיפת השמים בפתיו או בחצר האחורית, וכד'. המתחמים והחדרים הללו צריכים להיות מעוצבים באופן חסר פשרות, כזה אשר יוביל לכך שהם מטביעים את חותמם על בתים מעוצבים בהם הם נמצאים. בנוסף, מומלץ להשקיע בחדרי השירות, הם המטבח, חדר הכביסה והמקלחת. חדרי המגורים והשינה גם הם מושא לעיצוב הבית. בשלושת סוגי החדרים יש להקפיד לבחור ריהוט ואביזרים מתאימים, כולל אביזרי תאורה לבית שעולים בקנה אחד עם עיצובו ותשתיתו. מומלץ להיעזר בהדמיות מחשב של חברה אדריכלית, או להיעזר באדריכל ישירות לקביעת דמותם של מוצרי ואביזרי ההתקנה בבית שלכם. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם בתים מעוצבים בהתאמה אישית.

אפשר לעזור?